• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Liten live tråd från Rob...

Ninen79

Audemars
Grymt snygg! Blåa färgen lyfter upp bezel väldigt snyggt. Visste inte heller att man kunde byta till nya blåtavla på gamla YM men tydligen så gick det:) Vad ligger listpriset på tavla och arbete på?
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Riktigt snyggt! Kul att det löste sig :) Hoppas på några schyssta bilder när du tagit dig hem igen! Hoppas du hittade hem till hotellet igår ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
FUCK! Glömde ju det viktigaste, ett stort TACK till Rob Engström så klart för sitt otroligt fina bemötande och goda sevice. Jag kan rekommendera Rob alla dagar i veckan, ni är bara för grymma. Ber om ursäkt att jag inte skrev med det i ett tidigare inlägg, får skylla på att jag var stressad.

Tack Evan, hoppas jag stavar ditt namn rätt nu. Tack för att du lätt mig klämma på alla klockorna, vi hade en riktigt trevlig pratstund medans jag väntade. Platina Daytonan gjorde än knäsvag, blir att sälja huset och bilen, eventuellt kan kärringen få följa med på köpet Hehe.

Tack urmakaren Peter, detta med tavelbytet blev möjligt efter vår pratstund igår kväll mycket trevligt och träffas, jag bugar och bockar för att du på ett snabbt sätt byte tavla och olja klockan medan jag och Evan pratade klockor.

Mådde skit på morronen, och det var hårt som faen att ta sig till Rob, men det var klart värt det Hehe. Hade sett framemot att svulla i mig en god frulle på morgonen, men det fick bli Rob istället. Sitter på bussen och ser redan framemot näst Gtg. Stort tack till Spencer och Lill Reinis som gjorde detta lyckade Gtg möjligt, tack alla ni som närvarade igår jävligt kul och träffas.

Och jag vet nu vad det blir för klocka som nästa inköp! Det kommer bli en 1675/3 med nipple dial. Efter att jag klämt på både Davvans och Easy Riders igår är jag 99% säker:D. I

PS: JakobZ efter besöket hos Rob kommer min YM aldrig någonsin att bli till salu, den är så Grym så jag håller på att dö:wideyed:. Men jag hör av mig ifall jag ändrar mig ;).
 

Ryttaren

Rolex
Grattis, snyggt som faaan! Vore kul att reda ut vilka modeller den blå passar. Trodde också det bara var på den nya, det där är väl gamla modellen?
 

Apansson

Torpare
Vilket jävla LUR med rubrik och bilder, värre än aftonblaskan för fan!
Blev ett stort lyft i alla fall, grattis till det, och grattis till att dina köptankar inför nästa skatt har klarnat!
 

Snårtas

Rolex
Grattis! När man ser båda bilderna bredvid varandra så undrar man varför Rolex ens tillverkar den med grå tavla...
 
Topp