• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Liten paketöppning...

Josef B

Bestraffaren
Grattis som fan!

Vad kommer du köra oftast på - gummi eller länk?
Förhoppningsvis lördag så byter jag till gummi. Jag älskar verkligen kontrasten mellan boetten och det svarta gummit, det var det som jag föll för med klockan. Sen har jag en annan agenda, man är ju lite av en snålfan och vill inte repa sönder länken ;) :D
 
  • Like
Reactions: Zed

Zed

Swissera
Professional Dealer
Förhoppningsvis lördag så byter jag till gummi. Jag älskar verkligen kontrasten mellan boetten och det svarta gummit, det var det som jag föll för med klockan. Sen har jag en annan agenda, man är ju lite av en snålfan och vill inte repa sönder länken ;) :D
Det är precis det jag gillar med Aquanauten plus att man slipper oroa sig över stretch. Bekvämlighet är en annan fördel.
 

Genta

Cartier
Glassar i solen

20130425_171047_zps4971208a.jpg
Patek hör hemma på Kungsholmen helt enkelt...

Snyggt med stållänken!
 

Josef B

Bestraffaren
Jag tänkte slutföra paketöppningen i och med att jag hämtade min trälåda till Pateken idag och jag måste helt enkelt få dela med mig, nog för att klockan får mig att le hela tiden, och nu kunde jag på riktigt känna på lådan, och det gör ju mig inte mindre glad :D. Kvalitén är ju helt enkelt världsklass och tung så in i h*lvete! Rolex kan ju slänga sig i väggen! ;)

Jag fick med lådan i denna, Rob Engströms nya bärpåse, en prototyp. Grönt i matt och bokstäverna i blänkande guld! Skitsnygg! Men håller samma klassiska snittet som den äldre.



Mums!



En härligt fin tygpåse med loggan håller om lådan.





Botten i papperslådan så ligger en pärm för cert, manual och annat mums!





Woow vilken låda! Elegant, klassisk och världsklass rakt igenom!



Lite fler klockbilder ;)





Tack för titten ännu en gång :D
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Dags att börja hänga på The Bull and Bear Inns uteservering med andra ord, värre än en tennismatch med alla östermalms pumor som ränner därikring. :woot:

Hur känns den på länken? Bara klämt på spencers och han körde ju silly bandet.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Dags att börja hänga på The Bull and Bear Inns uteservering med andra ord, värre än en tennismatch med alla östermalms pumor som ränner därikring. :woot:

Hur känns den på länken? Bara klämt på spencers och han körde ju silly bandet.
Bull and bear? Kom in i matchen Jokk!

Underbar klocka återigen Josef!
 

Josef B

Bestraffaren
Dags att börja hänga på The Bull and Bear Inns uteservering med andra ord, värre än en tennismatch med alla östermalms pumor som ränner därikring. :woot:

Hur känns den på länken? Bara klämt på spencers och han körde ju silly bandet.
Länken känns väldigt gedigen och följsam! Och låset är ju helt underbar! Men jag är fortfarande lite ovan med dubbel viklås.

 
Topp