• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Liten paketöppning

Tuktuk

Patek
2-Faktor
När jag visade min fru en bild på den här klockan utbrast hon "guuu va snygg" och var det kört. Betald o klar skeppades den igår och hämtades ut nyligen. Tycker själv att det är en av de allra snyggaste tavlorna till modellen.
IMG_2633.JPG

Verkar bra så här långt.
IMG_2634.JPG

Snygg ytterbox, hel o ren.
IMG_2637.JPG

Jodå, där är den :)
IMG_2638.JPG

Ref 16200 "Tuxedo dial" :)
IMG_2640.JPG

Så, inställd och klar. Perfekt syskon till 16750 :D.
Tack för titten :)
Mek
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
När jag visade min fru en bild på den här klockan utbrast hon "guuu va snygg" och var det kört. Betald o klar skeppades den igår och hämtades ut nyligen. Tycker själv att det är en av de allra snyggaste tavlorna till modellen.
IMG_2633.JPG

Verkar bra så här långt.
IMG_2634.JPG

Snygg ytterbox, hel o ren.
IMG_2637.JPG

Jodå, där är den :)
IMG_2638.JPG

Ref 16200 "Tuxedo dial" :)
IMG_2640.JPG

Så, inställd och klar. Perfekt syskon till 16750 :D.
Tack för titten :)
Mek
Muy bien, håller verkligen med om att den där tavlan är tvärcool!
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
När jag visade min fru en bild på den här klockan utbrast hon "guuu va snygg" och var det kört. Betald o klar skeppades den igår och hämtades ut nyligen. Tycker själv att det är en av de allra snyggaste tavlorna till modellen.
IMG_2633.JPG

Verkar bra så här långt.
IMG_2634.JPG

Snygg ytterbox, hel o ren.
IMG_2637.JPG

Jodå, där är den :)
IMG_2638.JPG

Ref 16200 "Tuxedo dial" :)
IMG_2640.JPG

Så, inställd och klar. Perfekt syskon till 16750 :D.
Tack för titten :)
Mek
Perfektion! Jag har också börjat få upp ögonen den tavlan!

Nu blir det lugnt ytterligare ett tag hemma mao. ;)
 

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
När jag visade min fru en bild på den här klockan utbrast hon "guuu va snygg" och var det kört. Betald o klar skeppades den igår och hämtades ut nyligen. Tycker själv att det är en av de allra snyggaste tavlorna till modellen.
IMG_2633.JPG

Verkar bra så här långt.
IMG_2634.JPG

Snygg ytterbox, hel o ren.
IMG_2637.JPG

Jodå, där är den :)
IMG_2638.JPG

Ref 16200 "Tuxedo dial" :)
IMG_2640.JPG

Så, inställd och klar. Perfekt syskon till 16750 :D.
Tack för titten :)
Mek

Mkt trevlig, grattis!
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Grattis! Den är så snygg den klockan. Ryckte lite i min köptarm också när jag såg den låg på K/S men naturligtvis har jag snöat in på att den är ännu snyggare i den nyare modellen och att det nog i första hand är den jag vill ha. Vilket kommer betyda att jag aldrig kommer till skott för den är ett par snäpp dyrare. Du är smartare än jag.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Grattis! Den är så snygg den klockan. Ryckte lite i min köptarm också när jag såg den låg på K/S men naturligtvis har jag snöat in på att den är ännu snyggare i den nyare modellen och att det nog i första hand är den jag vill ha. Vilket kommer betyda att jag aldrig kommer till skott för den är ett par snäpp dyrare. Du är smartare än jag.
Tack ska du ha :). Inte smartare, hann bara före ;)
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
När jag visade min fru en bild på den här klockan utbrast hon "guuu va snygg" och var det kört. Betald o klar skeppades den igår och hämtades ut nyligen. Tycker själv att det är en av de allra snyggaste tavlorna till modellen.
IMG_2633.JPG

Verkar bra så här långt.
IMG_2634.JPG

Snygg ytterbox, hel o ren.
IMG_2637.JPG

Jodå, där är den :)
IMG_2638.JPG

Ref 16200 "Tuxedo dial" :)
IMG_2640.JPG

Så, inställd och klar. Perfekt syskon till 16750 :D.
Tack för titten :)
Mek
Grymt med Tuxedotavlan, har själv haft den:cool:

IMG_4396.jpg
 
Topp