• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Liten tur på Nymans i V-rås

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Det första som jag stannade upp vid i butiken var en liten snabbtitt i Omega montern, som jag hoppades på så hade dom Skyfall ATn inne... Sjukt snygg att se i verkligheten. Men jag skippade klämmandet där...

cuYAhJM.jpg


Men det var inte för Omega jag kom hit... Nu var det Rolex Daytona 116515LN som lockade... Dom här dagarna har jag bara känt att jag måste få klämma på en... Och vilken klocka...! oj oj Porsan... Du måste vara lycklig med denna skapelse... Så jäkla läcker...

exYkMV1.jpg


Tja vad säger man...? Den listas på 220K så det är en dinka som man bara får drömma om... En av Rolex mest läckra klockor utan tvekan...
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Var inne hos Nymans i Västerås häromveckan och kikade på lite allt möjligt! Mycket trevligt bemötande!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Mycket trevlig personal, säljaren tog fram den med glädje när frågade om de hade den inne. Hehe, det var någon rolig pajsare efter mig som skulle byta batteri på en klocka som höll på slå baklänges när han fick höra listpriset 220K... :D
 
Topp