Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Liten undran om försäkringar

Diskussion i 'Diskussion' startad av Liteihörnet, 25 maj 2013.

1. Liteihörnet
    Trådstartare

Liteihörnet Torpare

Hejforumfolket.

Är ganska ny när det gäller klockor måste jag väl tillägga. Men jag har mina ögon på en mycket dyr klocka i framtiden. Inte nog med att det måste sparas en hel del pengar jag kom ju också på att man kanske skulle ha en försäkring... Så någon på detta eminenta forum som vet vad man får hosta upp för en klocka runt 200k?

ha en fin dag :)

2. Isodor

Isodor Partyprinsen från Säffle

Från:
    sthlm
    Skulle nog rekommendera dig att du ringer ditt försäkringsbolag för få det svar du önskar.

En gissning är iaf ca 2500 - 3000 per år.

3. JS

JS Friends of KS

Se ovan - ring ditt bolag. Det beror ju på vilka produkter och villkor just DITT bolag har, kan vara rätt olika

4. Liteihörnet
    Trådstartare

Liteihörnet Torpare

Man tackar för supersnabba svar! Har mailat till mitt eget och 2 andra men svaren verkar dröja.

5. JS

JS Friends of KS

Lyft luren och ring. Lättare att ta ett mer specifikt fall som ditt via telefon. Har du frågor kring en mer standardiserad tarrifbaserad produkt kanske mail funkar.

6. hans

hans Petrus Kenicius

Från:
    Väster om hEden
    Ring får du svar direkt från bolagen. Kanske lite svårare att nå rätt folk under helgen.

7. Porsan

Porsan Capitão de mar e guerra

Från:
    De sju haven...
    Premie ca 1k/år per 100k i värde.

Liteihörnet, Hardy och Målarn gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield