• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

LIVE från GöteborgsGTG ikväll

Cyklisten

Cartier
Åter igen tack för en riktigt trevlig kväll!
Först ett litet gottebord på puben.
image.jpg


Kände mig som Leo för en stund.
image.jpg


Provade lite IWC
image.jpg


Den här var helt galen!
image.jpg


Nyheter från IWC
image.jpg
image.jpg

EKG på våra älsklingar.
image.jpg


Mingel...
image.jpg

Provade lite rolex...
image.jpg
image.jpg


Avslutningsvis en bild på den obligatoriska högen.
image.jpg
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Jag la en order. Du är sådant man gör på en riktig GTG! Men, idag funderar jag på att ändra mig. Den klockan vi inte fick fota, den kunde man få ex nummer ett (001) av. Och det är ju coolt. Klockan i sig skulle kanske passa in i min samling, har ju bara dykare annars.

Behåll ordern! Klockan var ju svincool :)
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jag la en order. Du är sådant man gör på en riktig GTG! Men, idag funderar jag på att ändra mig. Den klockan vi inte fick fota, den kunde man få ex nummer ett (001) av. Och det är ju coolt. Klockan i sig skulle kanske passa in i min samling, har ju bara dykare annars.

Spännande! :)
 

Bruset

Panerai
Grym kväll! Tack alla! Lite tung i huvudet idag men det var det värt..
Icke att förglömma fick vi förutom mat, dryck, rundtur och exklusiva visningar även möjlighet att lämna in våra ur för ruckning och trycktest.
Vad dom skulle ha för det?
Nada! Kom hit på onsdag så är det klart!
Fantastiskt..
Ja och så fick vi ju en påse med Dumlekola också..:)

Tack igen!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jarl Sandin verkar vara en trevlig butik!

Riktigt bra uppstyrt TKVF, hatten av. Ser ut att va varit en kväll att minnas. :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jarl Sandin verkar vara en trevlig butik!

Riktigt bra uppstyrt TKVF, hatten av. Ser ut att va varit en kväll att minnas. :)
 

TKVF

Panerai
Grym kväll! Tack alla! Lite tung i huvudet idag men det var det värt..
Icke att förglömma fick vi förutom mat, dryck, rundtur och exklusiva visningar även möjlighet att lämna in våra ur för ruckning och trycktest.
Vad dom skulle ha för det?
Nada! Kom hit på onsdag så är det klart!
Fantastiskt..
Ja och så fick vi ju en påse med Dumlekola också..:)

Tack igen!
Va?! Va det gratis! Då kunde de tagit hela min låda... Jag skulle egentligen velat se ett trycktest. Och för den delen se mina urverk. Då jag går igång på dykare har de väldigt sällan glas på baksidan.
 

demondave

Rolex
Tillbringar ohälsosamt mycket tid på IWCs hemsida nu. Den nya 42mm Aquatimern känns som en shysst modern variant på formspråket från VC ATn, och kronon i 44mm, helst svart tavla och länk, är snuskigt snygg! Är en sucker för den invändiga vridringen.

Knivigt. Säljer inte VT ATn, den ÄR en keeper. Två Aquatimers kanske blir lite för likt, samtidigt lockar det. Betydligt snabbare nått mål än den klockan som annars gnager i bakhuvudet :)
 

TKVF

Panerai
Just den inre dykringen här väldigt mycket. Jag tror att många kommer få upp ögonen för just den blå AT. Funderade lite på den istället för den som jag beställt. Nu får man vänta ett par månader och kontor för klock inköp är tomt. Hoppas man kan jobba i sommar och få in lite pengar.
 
Topp