• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Live tråd Gtg Sthlm...

Marhoi

Friends of KS
Vilka jäla bildbomber! Kul att se, tack! Nästa gång kanske en annan vågar sig på en GTG...
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack för en riktigt trevlig kväll!

Det vart ett par Whiskey för mycket tror jag, tog bara en bild men bjuder på den i alla fall.

Untill next time!









Haha...Asplund va fan, tog du bilden i snöstorm eller. För om du gjorde det så måste jag varit fullare än dig, för jag kommer inte ihåg det iaf :nailbiting: .[/quote]
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag är inte nöjd förens jag sett en bild på en dyngrak kamel-samlare (Af Sjödahl) :)



Haha...NEJ det vill du inte, fast denna bjuder jag på kompis!
dsc06488-jpg.18596

 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Jäklar vilken tråd och vilket trevligt arrangemang det verkar ha vart. Svårt avis! Fick å andra sidan åka skidor på 3300 möh i strålande solsken idag så jag ska inte klaga.:p
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Hej alla!

Har varit på flaskan sedan i fredags em och har således inte kunnat hänga på KS lika mycket som vanligt. Därför har jag inte heller tagit mig tiden till att tacka er alla som deltog i fredags!

Så här kommer det....

Tack alla som deltog i fredags... det var kul som fan och det kommer självklart att ske igen!

Mvh
A
 

Mr Chance

Kalmar
Hej alla!

Har varit på flaskan sedan i fredags em och har således inte kunnat hänga på KS lika mycket som vanligt. Därför har jag inte heller tagit mig tiden till att tacka er alla som deltog i fredags!

Så här kommer det....

Tack alla som deltog i fredags... det var kul som fan och det kommer självklart att ske igen!

Mvh
A

Och jag säger tack Aquaracer2 och Spencer66 för bra styrd kväll!
 

Fabian

Patek
2-Faktor
riktigt kul med så många bra bilder! inte bara en massa trötta suddiga mobilbilder...härligt!
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Stort tack till Aquaracer och Spencer för ett fantastisk GTG! Vill också passa på att
tacka alla på GTG för lärorikt klocknörderi!

Ett stort tacka till urmakare Peter på Rob Engström som kollade upp min gamla Rolle. Test, trix och fix utan kostnad!

/Fixoflex
 
Topp