• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Livetråd från Rolex Auktionen!

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag e uppkopplad! Får se om det blir ngt köp :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
om man nu vill vara med och lägga ett bud, är det bara att trycka på commit to bid och ange sitt bidder number?! Någon som tror sig veta?!

Sen tyckte jag höra henne säga Rob, kan det vara våran kära Rob från forumet?!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Vågar inte prova......Prova med att lägga första budet på vad som!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fast jag tycker det verkar gå hyfsat lågt iaf på vissa! Får lägga på 2,8 % till har jag för mig...
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Vanlig helt ok 6239 för 150 svenska. Tycker priserna överlag är väldigt bra. Skynda fynda. Lot 48 ser intressant ut.
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Magisk urtavla på objekt 12!!!

afaf-77f5-42ee-bda4-99ff00ad88d2.jpg
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Straight hand med fint case. Hitta fin tavla och byta visarna förutom sekundaren och det är en kalasfin klocka. Tveksamt om det är värt besväret även om tidiga 1655or brukar betinga ganska högt pris.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fan vilken skön känsla och puls jag hade, var med och bjöd på denna Datejust, var väl inte nära då jag hela tiden blev överbjuden, men jag började på startbudet 2000 eur och var med till 3400 eur, den gick för inte så mycket mera. Men hur skulle man kunna veta det.

mindj_zps1774cd79.jpg
 
Topp