• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Livetråd från Rolex Auktionen!

newk15

Cartier
Fan vilken skön känsla och puls jag hade, var med och bjöd på denna Datejust, var väl inte nära då jag hela tiden blev överbjuden, men jag bjöd på startbudet 2000 eur upp till 3400 eur, den gick för inte så mycket mera. Men hur skulle man kunna veta det.

mindj_zps1774cd79.jpg

Dvs knappt 43 svenska lökar? Den var rackarns fin.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Fan vilken skön känsla och puls jag hade, var med och bjöd på denna Datejust, var väl inte nära då jag hela tiden blev överbjuden, men jag bjöd på startbudet 2000 eur upp till 3400 eur, den gick för inte så mycket mera. Men hur skulle man kunna veta det.

mindj_zps1774cd79.jpg
Men inte är det där original inte?
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
En Midas för 3600eur + avgift? Låter lite för bra.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
"The Rolex Datejust is one of the most ubiquitous watches on planet earth. You see em everywhere, and honestly for people who are around watches as much as we are, they don't exactly get us excited anymore. " :wideyed:
 
Topp