• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Livetråd gtg uppsala

P-A

Sir Spamalot
De som räknas är här!
4a9yzesa.jpg
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Härligt med bilder! Känner igen det där läderbandet och skx009an som ligger på bordet ;)
Och den där 5513 är riktigt fin, sälj den till mig ;)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Härligt att se! Var faktiskt en sväng till Uppsala i dag men det var runt lunch och då hade ni väl inte börjat va?!
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Grym afton, Parisare i Uppsala är hamburgare på vitt formbröd med ett ägg på, inte riktigt vad vi i norr tänker på.
Högt tryck på Omega, det märks av Rolex effekten direkt man tar sig utanför StureP.
Skämtåsido, alltid roligt att träffa klockbröder och kan i gott sällskap prata om klockor.
Ser gärna många framtida gtgs i Uppsala, känns lite som man far runt och missionerar!
Bra styrt upp av P-A och önskar dig skit jakt i framtiden.
Tack Max för skjutsen!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Amatör, som du ser missade du en gyllene chans att tillsammans med omegabröder trycka ner mig i skorna rejält. :p ;)

Tack för ikväll mina herrar!

Va? Va du där?! Ja.. Det var ju faktiskt en Omega jag bar igår så det kanske var tur att jag åkte tidigare. Du kunde ju ha blivit riktigt "smittad".. :)
 
Topp