• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Livetråd - mini GTG Växjö

M021

Rolex
2-Faktor
Växjö Småland. Stavas av någon konstig anledning med xj? Staden har ca 60000 invånare och ligger i Småland och är således Sveriges 19e största tätort. Småland som vi alla vet är kända för sin kostnadmedvetenhet och steniga mark. Hockeykultur finns i lag som Tingsryd och Troja Ljungby, (sorry, Växjö lakers räknas inte än).
Staden grundades 1342 och har riktnummer 0470 (VA, fyra siffror?)
Staden har brunnit ner upprepade gånger 1799, 1838 samt 1843.

Efter lite tjöt var vi 5 tappra herrar som beslutade oss för att köra en mini GTG. Jag jobbar endast i småland, så räknar mig själv som ungefär 8% smålänning.

För skribenten är detta första besöket i Växjö, så höga förväntningar infinnes. Såhär långt har Växjö levererat dåligt väder samt en god eftermiddagsö men bra Calamari och gott sällskap.

Då Smålänningar håller i plånboken fanns/finns risken att denna GTG kommer att bestå av Swatch, second hand och på sin höjd en Tissot. Vi får helt enkelt se hur detta slutar.

Vi kör igång.
20160706_181334.jpg
 
Senast ändrad:

Fender59

Patek
2-Faktor
Växjö Småland. Stavas av någon konstig anledning med xj? Staden har ca 60000 invånare och ligger i Småland och är således Sveriges 19e största tätort. Småland som vi alla vet är kända för sin kostnadmedvetenhet och steniga mark. Hockeykultur finns i lag som Tingsryd och Troja Ljungby, (sorry, Växjö lakers räknas inte än).
Staden grundades 1342 och har riktnummer 0470 (VA, fyra siffror?)
Staden har brunnit ner upprepade gånger 1799, 1838 samt 1843.

Efter lite tjöt var vi 5 tappra herrar som beslutade oss för att köra en mini GTG. Jag jobbar i småland, är ursprungligen från Västmanland men bor i Malmö så räknar mig själv som ungefär 8% smålänning.

För skribenten är detta första besöket i Växjö, så höga förväntningar infinnes. Såhär långt har Växjö levererat dåligt väder samt en god eftermiddagsö men bra Calamari och gott sällskap.

Då Smålänningar håller i plånboken fanns/finns risken att denna GTG kommer att bestå av Swatch, second hand och på sin höjd en Tissot. Vi får helt enkelt se hur detta slutar.

Vi kör igång.
20160706_181334.jpg
Smålänningar är mer än växjöbor. Vi är ett antal KS från västra Kronoberg som lätt lyft upp till millen. Hör av er nästa gång det är GTG så ses vi. Ha en trevlig kväll nu och kör mycket bilder!
 
Topp