• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ljusblå skjorta...

fredtiger

Cartier
...Breitling (nyss hämtad från service) och dollarservetter från dollarstore.. snacka om vinnarkoncept! :greedy:

TSeMTS0.jpg


Skulle bli MYCKET förvånad om jag inte får ligga i helgen! :D
 

BME

Cartier
Hehe trevligt! Har åkt förbi otaliga dollarstores framförallt norrut i landet men aldrig gått in i någon. Har fått för mig att det är något Ö&B aktigt eller är jag helt ute och cyklar?

On Topic, ljusblå skjorta här också! :)
null_zps56df4b3d.jpg
 

fredtiger

Cartier
Hehe trevligt! Har åkt förbi otaliga dollarstores framförallt norrut i landet men aldrig gått in i någon. Har fått för mig att det är något Ö&B aktigt eller är jag helt ute och cyklar?

I jämförelse framstår Ö&B som Selfridges i London. Med det sagt kan det vara värt en lov. Idag var mitt första besök och jag spenderade 4 minuter i butiken. Såg dock ut som att det gick att fynda allt från hundmat, via dollarservetter till iPadtillbehör! Service? Njaee... men inte sämre än COOP i vart fall.
 

BME

Cartier
I jämförelse framstår Ö&B som Selfridges i London. Med det sagt kan det vara värt en lov. Idag var mitt första besök och jag spenderade 4 minuter i butiken. Såg dock ut som att det gick att fynda allt från hundmat, via dollarservetter till iPadtillbehör! Service? Njaee... men inte sämre än COOP i vart fall.

Hehe ok så pass!
Kanske är värt att stanna till när tid finnes om inte annat för de snajdiga dollarservetterna :D
 

AndyK

Cartier
Hehe trevligt! Har åkt förbi otaliga dollarstores framförallt norrut i landet men aldrig gått in i någon. Har fått för mig att det är något Ö&B aktigt eller är jag helt ute och cyklar?

On Topic, ljusblå skjorta här också! :)
null_zps56df4b3d.jpg

Så jävla cool den klockan! *avis* :arghh:
 
  • Like
Reactions: BME
Topp