• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Loake 1880 Pimlico UK9 / 43 - PRISBUMP

Bazsy

Cartier
Jag säljer mina Loake 1880 Pimlico i mörkbrun mocka storlek UK9 / 43 säljes då de är helt enkelt för stora för mig. De senaste 2 vintersäsonger ingick de i en rotation med 8 par olika skor och har därför inte kommit fram så ofta. De har flera gånger varit behandlade med Saphirs super invulner impregneringsspray men aldrig blivit blöta då jag åker bil för det mesta. Jag märkte på riktigt att de är för stora när jag började gå runt lite mer på kontoret. De har alltid förvarade med skoblock i vilket syns då de ser nästan helt nya ut.

Skorna är gjorda på Loakes Capital last och har bredd F (normal). Om du inte känner så bra till Loake så kan jag berätta att deras läster är något rymligare än övriga jag har så jag skulle nästan säga att dessa passar bra för en 43,5 normalbred fot eller kanske även 44 lite smalare men passform beror ju på flera faktorer än så.

Slänger upp en hel del bilder för bra bedömning av skick.
Finns i Stockholm men kan även skickas inom Sverige.
Pris: 1250Kr + ev. frakt
IMG_2014_resize.JPG

IMG_2017_resize.JPG

IMG_2020_resize.JPG

IMG_2023_resize.JPG

IMG_2025_resize.JPG

IMG_2027_resize.JPG
 
Senast ändrad:
Topp