• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Local findings....

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
....på alptoppen 2035 möh hittar jag en liten butik som säljer dinkor. Italien....då gäller Rolex. Lite nytt och en del vintage. Fin 16750 med wg tavla i bra skick...4200E, DJ i YG på jubilee för 5700E....lite roliga DD och annat....skoj....men de där tossiga insert armbanden...59E!!!

Sedan har de hittat på nåt djävfulskap....små motivlänkbitar man knickar på länken...wtf!!

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 

Ministern

Founder
2-Faktor
....på alptoppen 2035 möh hittar jag en liten butik som säljer dinkor. Italien....då gäller Rolex. Lite nytt och en del vintage. Fin 16750 med wg tavla i bra skick...4200E, DJ i YG på jubilee för 5700E....lite roliga DD och annat....skoj....men de där tossiga insert armbanden...57E!!!

Sedan har de hittat på nåt djävfulskap....små motivlänkbitar man knickar på länken...wtf!!

image.jpg

image.jpg

image.jpg


De var ju coola attachments!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Inte nog med det....herr ober gobben på 60 barre på restaurangen som körde vintage Ploprof härom kvällen...... sportade en 1655:a ikväll....my first Rolex... Sa han leende...Steve Mcqueen sa han och grinade lite till.. nice Rootbeer nickade han mot min dinka..... Respekt!!

Ps...ja...den var finare än spencer66 :s

image.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Inte nog med det....herr ober gobben på 60 barre på restaurangen som körde vintage Ploprof härom kvällen...... sportade en 1655:a ikväll....my first Rolex... Sa han leende...Steve Mcqueen sa han och grinade lite till.. nice Rootbeer nickade han mot min dinka..... Respekt!!

Ps...ja...den var finare än spencer66 :s


Vilken jävla gubbe!!:)
image.jpg
 

Jens

Greedo
Inte nog med det....herr ober gobben på 60 barre på restaurangen som körde vintage Ploprof härom kvällen...... sportade en 1655:a ikväll....my first Rolex... Sa han leende...Steve Mcqueen sa han och grinade lite till.. nice Rootbeer nickade han mot min dinka..... Respekt!!

Ps...ja...den var finare än spencer66 :s

image.jpg

Se till att få ihop det med gubbens dotter!





J
 
Topp