Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Long shot - klockor i Palma (Mallorca)

Diskussion i 'Diskussion' startad av joey, 16 maj 2013.

1. joey
    Trådstartare

joey Stadsbo

Nån som har någon erfarenhet av något eventuellt klockutbud i Palma? Beggat och nytt... Gracias!

2. Fabian

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    ska också dit i sommar, ge oss tips!

3. Kniven

Kniven Stadsbo

Från:
    Skåne
    Om ni är nere i hamnen, har slottet/kyrkan på er högra sida och vattnet bakom er, så tar ni den stora gatan upp mot stan. På den gatan är där en affär som i vart fall säljer Oris, det var det enda jag pröva när jag var där. När den här gatan slutar i ett t-kors så har ni shoppinggatan med lite bättre utbud, där ni också kan finna några klockaffärer av högre rang. Tror ni gör bäst i att ta till vänster i t-korset om ni kommer från hamnen. Lite otydlig beskrivning, men har ni en karta så förstår ni nog...

joey gillar detta.
  4. Nicke L (Växjö)

Nicke L (Växjö) Friends of KS

Från:
    Gissa ;-)
    Det finns några butiker i Palma de Mallorca som jag besökt. På Av. Jaume III strax innan korsningen Passeig Mallorca ligger en butik som har flera av de stor märkena, och på Placa Cort finns det ett par butiker.

joey gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield