• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Long shot - klockor i Palma (Mallorca)

joey

Cartier
Nån som har någon erfarenhet av något eventuellt klockutbud i Palma? Beggat och nytt... Gracias!
 

Kniven

Cartier
Om ni är nere i hamnen, har slottet/kyrkan på er högra sida och vattnet bakom er, så tar ni den stora gatan upp mot stan. På den gatan är där en affär som i vart fall säljer Oris, det var det enda jag pröva när jag var där. När den här gatan slutar i ett t-kors så har ni shoppinggatan med lite bättre utbud, där ni också kan finna några klockaffärer av högre rang. Tror ni gör bäst i att ta till vänster i t-korset om ni kommer från hamnen. Lite otydlig beskrivning, men har ni en karta så förstår ni nog...
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Det finns några butiker i Palma de Mallorca som jag besökt. På Av. Jaume III strax innan korsningen Passeig Mallorca ligger en butik som har flera av de stor märkena, och på Placa Cort finns det ett par butiker.
 
Topp