• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines Conquest Automatic 41 mm (svart) nytt pris

Andyrew

Cartier
Hej,

Nu ska min Longines Conquest få vandra vidare efter en rätt kort tid i min ägo. Det är självklart jakten på nytt som innebär att klockan får går. Jag köpte själv klockan av Snilsson i december. Han köpte den i sin tur på Klockia 2015-02-23. Box, kvitto och alla länkbitar medföljer. Är nerkortad för att passa ~17cm i dagsläget men jag har verktyg för att justera om det behövs.
Kopierar här objektsbeskrivningen från Snillson
"Den har använts varsamt dagligen på ett kontor, trots det finns dinga vid kl. 12 och 14 och en del hairlines/repor på de polerade bitarna. Är svårt att undvika helt och hållet.
Går säkert att polera då allt är ytligt men jag vill inte dölja något så har tagit så nära och bra bilder som är möjligt. Framgår inte detta på bilderna vänligen kontakta mig så tar jag fler närbilder.
Men allt som allt så ser och känns den fortfarande ny!"

Har under min ägo i drygt en månad behandlats varsamt och finns inget att anmärka på utöver det som redan har konstaterats. Klockan går väl och är en perfekt dressig/sportig instegsklocka.

NYTT PRIS: 5800kr

Specs:
Glas - Safirglas
Diameter - 41 mm
Boett - Rostfritt stål
Armband - Rostfritt stål
Armbandsbredd - 21 mm
Klassifikation - 30 ATM - 300 m
Urverk - Automatverk
Kaliber - L633

Bilderna är stulna från Snilssons annons, har även fler som kan skickas via sms/email.
Longines5.jpg
Longines6.jpg
Longines7.jpg

Longines1.jpg
Longines2.jpg
Longines4.jpg
Longines2.jpg
Longines4.jpg


Priset har jag satt till 6000kr vilket får anses minst sagt rimligt. Skambud undanbedes. Nås via PM, är snabb på att svara. Kan köra F2F i Stockholm men går självklart att skicka. PM:a om ni har frågor.

Tack KS för annonsplats.
 
Senast ändrad:
Topp