Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Longines Conquest L2.743.4.56.6

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jesper Fredson, 2 november 2013.

1. Jesper Fredson
    Trådstartare

Jesper Fredson Präst

Från:
    Ystad bor i Oslo
    Någon som vet något om denna? Vad skulle kunna vara ett rimligt pris på en ett år gammal klocka av denna modell?

2. JayJay

JayJay Biskop

Har ingen erfarenhet av modellen men typ 12k känns som ett rimligt pris. Fast för dom pengarna tycker jag det finns hetare kandidater.

3. Jesper Fredson
    Trådstartare

Jesper Fredson Präst

Från:
    Ystad bor i Oslo
    Den skulle vara en del av en bytesaffär mot min svarta Breitling Headwind sen 3000kr till mig! Men som sagt det känns lite sådär att byta en Bratte mot en longines!

4. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Gör inte det.

yonsson gillar detta.
  5. Jesper Fredson
    Trådstartare

Jesper Fredson Präst

Från:
    Ystad bor i Oslo
    Nä jag ska inte det! Däremot ska jag sälja min svarta headwind då den bara sitter i windern sen jag fick min vita!

6. Mr.Sund

Mr.Sund Stadsbo

Tycker mig se ex dyka upp och försvinna på chrono24 för så lite som 9.5-12k. Sjukt mycket klocka för pengarna men med tanke på hur dåligt värdet verkar bestå så skulle jag aldrig byta bort en headwind om jag inte fick minst +7/8 papp! Och då skulle jag förmodligen ändå avstå!

7. Jesper Fredson
    Trådstartare

Jesper Fredson Präst

Från:
    Ystad bor i Oslo
    Jag har redan släppt den tanken faktiskt! La ut annonsen på finn igår och har redan fått massa respons så kommer sälja den rent eller byta mot en en annan klocka jag vill ha istället!

8. Jesper Fredson
    Trådstartare

Jesper Fredson Präst

Från:
    Ystad bor i Oslo
    Nu erbjuder han 6000 emellan plus 2 läderremmar! Den är ett fullset med försäkringspapper och 1 års garanti kvar! Hur står sig denna mot en tag heuer aquaracer calibre 5? Det ska tilläggas att jag även äger en vit headwind som används flitigt!

Mårtenssons ur Brookfield