Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Longines Flagship mot Sinn ezm3?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Jesper Fredson, 18 mars 2015.

1. Jesper Fredson
    Trådstartare

Jesper Fredson Präst

Från:
    Ystad bor i Oslo
    Fick in en Flagship för ett par dagar sedan som är ca 4 månader gammal! Nu har jag möjligheten att byta den mot en sinn ezm3 från 2011 med 1000kr i mellanskillnad, är det ett bra byte? Det är väldigt olika klockor och jag har en Longines Heritage 1954 och en Superocean Heritage sen innan!

image.jpg image.jpg image.jpg

2. JayJay

JayJay Biskop

Är EZM3 med länk, full set och i gott skick? I s f ett okej byte rent ekonomiskt. Det du måste fråga dig är vilken typ av klocka du helst vill ha?

3. Jesper Fredson
    Trådstartare

Jesper Fredson Präst

Från:
    Ystad bor i Oslo
    Den är på gummi, men fullset! Det är lite det jag tänker med vilken vill jag ha? Sen är det snart dags för service på Sinn med

Mårtenssons ur Brookfield