• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines heritage 1954

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Min skoningslösa rensning fortsätter. Lägger ut min dressare, en Longines 1954. Klockan är köpt i feb -14. Riktigt skön klocka med en härligt silvrig urtavla med en i mitt tycke kanonkombo med brunt läder. Har uppgraderat låset till ett lite mer rättvist för klockan "Butterfly". Bra tyngd i klockan och allt fungerar som det ska. Noggrannheten är väl inget speciellt, runt +6 till +10 s/dygn, detta är i linje med vad Longines uppger för denna klocka.

Skicket är mycket bra, några hairlines vilket är ofrånkomligt på en blankpolerad klocka tyvärr. Alla tillbehör ingår. Kan inte påstå att den använts mycket så lädret är fräscht och fint. Har gjort en liten åverkan vid ett av hörnen på lädret vid ett bandbyte, ingen stor grej, kom inte åt så fick göra ett litet titthål, se sista bilden.

Returpolicy är att om du inte är nöjd av någon anledning inom 48h återgår köpet mot full betalning. Köparen står för frakten och skicket ska vara det som vid leverans, klockan dokumenteras.

Priset sätts till 8500:- inkl frakt.
Inga byten är av intresse.

EspsXvx.jpg

RAYMrtB.jpg

ABT0LWU.jpg

MD9xCv1.jpg

Wp6NMHd.jpg

NzStJzD.jpg


/Andy7750
 
Topp