• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Longines Hydro conquest, nått o ha?

Kakob

Cartier
Grattis, det är verkligen en grym klocka! Hade jag haft aningen större handleder hade jag köpt en för längesen :(
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Grattis! Tror att du kommer att bli mycket nöjd. Har hört gott om den certinan. Sitter själv med hydron på armen. Älskar den. Tror att båda är goda val i klassen dykare nya under 10k. glycine combat sub och någon seiko är med där också. Grattis igen.
 

Doncorleone

Cartier
[quote="Kakob, post: 264537, member:rattis, det är verkligen en grym klocka! Hade jag haft aningen större handleder hade jag köpt en för längesen :([/quote]

Jag har själv taniga handleder men vad gör man när det inte finns S, M & L att välj bland?;)
 

Doncorleone

Cartier
[q="slimjim, post: 264555, member: 730"]Grattis! Tror att du kommer att bli mycket nöjd. Har hört gott om den certinan. Sitter själv med hydron på armen. Älskar den. Tror att båda är goda val i klassen dykare nya under 10k. glycine combat sub och någon seiko är med där också. Grattis igen.[/quote]

Tack! Va sugen på Longinesen men gillar inte riktigt urtavlan. :pirate:


Yack
 
Topp