Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Longines Hydroconquest -14

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av daveid, 22 maj 2016.

1. daveid
    Trådstartare

daveid Stadsbo

Bäste klocksnackare!
    Då jag köpt en ny klocka och är lite av en one watch guy så känner jag inte att denna kommer till användning tillräckligt mycket. Klockan är en Longines hydroconquest automatisk, 41 mm versionen, svart som ses på bilderna och om jag förstått det rätt så år denna modell lite svårare att få tag på/inte produceras längre. Klockan är inköpt hos klockia (Svensk AD), hösten 2014. (Öppen för bytesförslag!)

Tidhållning: Jag kan kontrollera klockan mot fröken ur under en/ett par dagar för en estimation av gången om så önskas. Den går bra och har alltid hållt tiden med viss avvikelse, ingen stor sådan.

Skicket: klockan har sedan inköpsdatuom använts frekvent och skicket är därefter. Som ni ser på bilderna, i använt men enligt mig bra skick. Mer bilder kan skickas på förfrågan. Småmärken på baksida bandhorn finns från bandbyte och en mindre repa på ena sidan som synes på bilderna.

Kommer som ni ser komplett med box och cert, 2 natoband skickas med och en länk som inte har använts på ca 1 år och således är i bra skick. Bilder på denna kan skickas om så önskas.

Retur: ingen retur eftersom klockan har garanti kvar.

Jag föredrar f2f affär i Stockholm hellre än att skicka klockan, men kan även skickas mot betalning av frakt om så önskas.

Kontakta mig gärna vid frågor eller funderingar.

Pris: 6000
    Snapchat-2570485149616939923.jpg Snapchat-5243414539654414441.jpg Snapchat-5243414539654414441.jpg

Bifogade filer:

Senast ändrad: 23 maj 2016
    drClasse och eugen84 gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps