Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Longines Hydroconquest Auto

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Rookie, 5 juni 2014.

1. Rookie
    Trådstartare

Rookie Borgare

Hej,

Till salu här är en Longines Hydroconquest Auto 41 mm.
    Klockan köptes utav mig ifrån klockia.se den 14/5 -14, dvs mindre än en månad sedan.
    Den har använts en handfull gånger och skicket är därefter, dvs lite tunna hairlines på länk och spänne (ett litet litet märke på spännet som jag försökte få med utan större framgång, se bild nedan), men absolut inget djupt.
    Det som egentligen ö.h.t syns är de tunna harilines'en på de polerade mittlänkarna. Jag är grymt petig nu, förmodligen för petig, men det är för att undvika all form av missförstånd!
    Kommer med box, cert, kvitto, extra länkbitar osv. Allt som kom med klockan ny helt enkelt!
    Anledningen till försäljning är att jag i veckan köpte mig min första Rolex vilket resulterat i ett enormt sug för mer av samma märke!

Det som ser konstigt ut på länken är bara fingeravtryck, dvs länken är 100% hel och fin!
    IMG_1867.JPG
    IMG_1870.JPG
    IMG_1873.JPG
    IMG_1875.JPG
    IMG_1861.JPG
    IMG_1863.JPG

Den blå tavlan är svår att få rättvis på bild. Dels för att den skiftar i sig beroende på ljuset, men också för att den ofta blir annorlunda på bild jämfört med verkligheten. Jag kan dock garantera att den är grymt snygg, vilket säkert alla som sett den IRL kan intyga!

Jag tänker mig ett försök på 6000:- inkl frakt.
    Ser gärna att en F2F-affär ordnas då jag är mest bekväm med att lämna över klockan personligen och litar inte på posten p.g.a. tidigare erfarenheter! Jag finns i Göteborgsområdet!

Tack för mig!

Mangbang och Eurenius gillar detta.
  2. Eurenius

Eurenius Friherre

Från:
    Höga Kusten
    Nu kladdar jag, men jag kan intyga att den är grymt snygg och otroligt prisvärd.

Rookie gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps