• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Longines Hydroconquest L36424566

Mattias79

Cartier
Säljer en nyinkommen Longines som jag bytt till mig för snart två veckor sedan av en annan forummedlem. Box och cert ingår (ytterboxen trasig dock). Klockan är såld av Stjärnurmakarna 2013-07-29 (den är alltså under garantid vad jag förstår) och fungerar perfekt. Några hairlines finns förstås men skicket är enligt mig bra.

Kan skickas efter betalning eller hämtas upp i Västerås, alternativt Norrköping eller Stockholm 2014-10-23. Swish är att föredra. Vad gäller returpolicy så kan en retur åberopas inom tre dagar från mottagandet vid postförsändelse. F2f - ingen returpolicy.

Pris 4800 + eventuell frakt

Movement Automatic
Engine L633
Functions Hours, Minutes, Seconds, Date
Case Material Stainless Steel
Case Shape Round
Case Diameter 41 mm - View the watch size chart
Case Thickness 10.2 mm
Case Back Screw Down
Crown Screw Down Steel
Bezel Unidirectional Stainless Steel with Black Ion-pla
Dial Color Black
Dial Type Analog
Dial Markers Dot
Hands Luminous
Luminiscents Hands and Markers
Bracelet Stainless Steel
Band Width 19 mm
Clasp Fold Over with Safety Release
Calendar Date display at the 3 o'clock position
Water Resistant 300 meters / 1000 feet
Crystal Sapphire
Watch Label Swiss made

IMG_2645.JPG


IMG_2648.JPG
 
Topp