Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OHPF Longines Hydroconquest L36424566

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Mattias79, 19 oktober 2014.

1. Mattias79
    Trådstartare

Mattias79 Stadsbo

Säljer en nyinkommen Longines som jag bytt till mig för snart två veckor sedan av en annan forummedlem. Box och cert ingår (ytterboxen trasig dock). Klockan är såld av Stjärnurmakarna 2013-07-29 (den är alltså under garantid vad jag förstår) och fungerar perfekt. Några hairlines finns förstås men skicket är enligt mig bra.

Kan skickas efter betalning eller hämtas upp i Västerås, alternativt Norrköping eller Stockholm 2014-10-23. Swish är att föredra. Vad gäller returpolicy så kan en retur åberopas inom tre dagar från mottagandet vid postförsändelse. F2f - ingen returpolicy.

Pris 4800 + eventuell frakt

Movement Automatic
    Engine L633
    Functions Hours, Minutes, Seconds, Date
    Case Material Stainless Steel
    Case Shape Round
    Case Diameter 41 mm - View the watch size chart
    Case Thickness 10.2 mm
    Case Back Screw Down
    Crown Screw Down Steel
    Bezel Unidirectional Stainless Steel with Black Ion-pla
    Dial Color Black