Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Longines Legend diver Date

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av mrt4, 27 mars 2015.

1. mrt4
    Trådstartare

mrt4 Stadsbo

Hej på er!

Önskar byta min Legend diver mot något annat roligt.

Detta är tveklöst en av dom mest prisvärda i klassen. Makalöst vacker och ta mig tusan den mest allsidiga klocka jag ägt, passar på allt och till allt :) Finns betydligt bättre fotografer än jag däreute så googla på bilder på läder, mesh, nato mm.

Vet inte riktigt vad jag är ute efter så ni får pröva lyckan, men inga renoveringsobjekt i alla fall.

Kanske en omega semaster\AT auto eller quartz?
    Dj med en liten slant till dig?

Eller vad som helst egentligen :)

Min klocka är uttagen i somras och är fullset.

Skicket är mycket bra, boetten är ju blank så lite swirls finns men inget att anmärka på.

Sätter bytesvärde till 10 papp och samma vid eventuell försäljning.

Boxen är stor så jag föredrar f2f i sthlm men är förstås inte omöjlig om du bor i Kvikkjokk och sitter på någonting jag hemskt gärna vill ha :)

Ingen retur denna gång om inte annat kommits överens.

Jag finns i goodguys tråden.

Med vänlig hälsning Robin

Sjöö Sandström Royal Straps