• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines Legend Diver

JohanHLM

Rolex
Då var det dags att kolla intresset för denna Longines Legend Diver då det finns annat som lockar. Den är komplett med box, manual, bok, cert, värderingsintyg och inköpskvitto från Rob E, där den plockades ut 2014-07-31. Orginalstrapet är använt under några veckors tid och utöver detta ingår ett Rios läder inkl. viklås vilket sitter på idag (tyvärr fattas en skruv för att hålla spännet i rätt hål på bandet men går att använda trots detta).

Den är använd ungefär varannan dag sedan inköpet och skicket är enligt mig vad man kan förvänta sig utefter detta användandet i kontorstjänst.
Utöver ofrånkomliga hairlines finns det några smårepor vid kl 12 samt ett litet märke strax nedanför den övre kronan. Båda dessa syns endast i vissa vinklar (försökt framhäva dom i värsta vinkel på bild 6&7) och är enligt mig inget som stör vid dagligt användande.

Priset sätter jag till 11k och affär F2F i Hässleholm med omnejd föredras med tanke på den enorma boxen, men den kan även skickas.
Byten kan vara av intresse och något av följande skulle vara extra lockande:
Vit- eller gråtavlad DJ
Cartier Santos
Breitling dykare eller chrono
Omega pie-pan
Någon vintage chrono


Retupolicy: 24h returrätt om beskrivningen ej överensstämmer med skicket.

35nJ4Of.jpg

fPTmpLW.jpg

QEw54EA.jpg

0c3Q7hi.jpg

km5K5dm.jpg

xPFf4g0.jpg

AfmTBfC.jpg

IiSqz4U.jpg
 
Topp