• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Longines Legend Diver

Ricks

Omega
Vill ha det Hodinkee bandet till min med, galet fint! Slut på 22mm på deras hemsida. Går det att få tag på någon annan stans?
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Kan bara sälla mig till hyllningskören. Har haft min i ett halvår nu ( efter kärlek vid första ögonkastet på nätet back in 2011), och det är en riktig vinnare, bra storlek, kombination mellan deras och sport och absolut badbar. Det är den enda klocka jag (hittills) ägt som fått mig att övervägs att bli en OWG.

Det jag inte gillar är den sladdriga inre vridringen, men den är ju lätt att strunta i. Originalbandet gillar jag.

Mina €0,02

/Klocksebbe
 

Ricks

Omega
image.jpg
På mocka
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Jag är nöjd gillar att den är mångsidig, har aldrig stört mig på original bandet eller visarna så här efter ca 30 månaders ägo. Dock är datum anus enligt mitt tycke! Bjussar på en bild.
e5d182d8f7223c3e6f8a13994004fc0a.jpg
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Gillar den men är kanske för blank och dressing för min smak , blir en sådan klocka jag inte vågar "använda"
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
image.jpg
Jag gillar LLD, men den får väldigt lite armledstid typ aldrig av någon knasig anledning! Var tvungen att testa idag, men klockan åker nog av snart igen:banghead:
 
Topp