• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Longines Passaround READY FOR TAKE-OFF!?

Kom igen nu Klocksnack. Vi saknar 5 betalande för att kunna beställa klockan. Nu är det hög tid att anmäla intresse och skicka in pengar. Futtiga 5 gubbar. Hjälp till att göra årets PA till en legendarisk omgång.
Heja, heja, heja. Vinstchansen är 1 på 20. Det är fan grymt med tanke på tröstpriser och att man får provligga älsklingen. :cool:

2012-02-28 Nu är det blott två stackar till sedan ringer jag Peter på Uret.se och ser till att klockan kommer hit pronto. Kom igen!

2012-02-28 lite senare. Hurra för Oskarponken och Robocop. Får de in smeten så är vi nu kompletta och redo att rulla. Heil Passaround!

30797.jpg
 

b_hammock

Omega
Re: 5 gubbar saknas för Longines Passaround

Jag tror nog jag hoppar på den där med :) jäkla kul, det där med passaround. Hur mycket var det och ska pengarna in på samma konto som sist?
 
Re: 5 gubbar saknas för Longines Passaround

b_hammock skrev:
Jag tror nog jag hoppar på den där med :) jäkla kul, det där med passaround. Hur mycket var det och ska pengarna in på samma konto som sist?

Hurra, hurra, hurra. Jag älskar dig. Samma konto. Skriv nick i meddelandfältet på inbetalningen så behöver du inte maila igen.
 

b_hammock

Omega
Re: 5 gubbar saknas för Longines Passaround

Älskar dig med gubben! ;) Jag förde över 450:- med mitt nick i raden. Det var rätt summa va? Kommer både doxan och Longines cirkulera under kommande år eller hur går det till?
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Re: 5 gubbar saknas för Longines Passaround

Hade gärna varit med, men bor inte i Sverige för tillfället så det får bli nästa gång!
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Re: 5 gubbar saknas för Longines Passaround

Hur mycket pengar gäller de ? När är sista dagen att sätta in ?


Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Re: 5 gubbar saknas för Longines Passaround

450 kr läste jag nånstans och är inte kvoten fylld innan helgen är det refund som gäller. Korrekt?
 

olivetti

Cartier
Re: 5 gubbar saknas för Longines Passaround

Jag kan vara med om där är plats
Maila bekräftelse
Med vänlig hälsning,
Olivetti
 

oskarponken

Panerai
Re: 2 gubbar saknas för Longines Passaround

Jag vill vara med på Longinesen! Är säkert latast i världen nu som inte undersöker men vart betalar jag?
 

robocop69

Breitling
Re: 2 gubbar saknas för Longines Passaround

Jag kan vara med om det fortfarande fattas någon, Eric jag har skickat PM till dig.

/Robert
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kärlek till Oskarponken och Robocop! De två sista pusselbitarna för att kunna rulla med Longines. Jag väntar ivrigt vid databanken och så snart det blippar till så är klockan på gång. Nu är frågan vad som kommer först. Doxa eller Longines. Spännande tider väntar oss.

Longines deltagare! Ni har fått vääääldigt lite info pga att jag haft det lite körigt. Nu kommer snart kommunikationen komma igång. Kolla mailen.
 

oskarponken

Panerai
Denke: Är klockan beställd? Varit sugen på en sådan här ett tag så tajmingen kunde fan inte varit bättre än att få prova på den lite.
 

Ricrob

Patek
oskarponken skrev:
Denke: Är klockan beställd? Varit sugen på en sådan här ett tag så tajmingen kunde fan inte varit bättre än att få prova på den lite.
Det är Eric som styr denna, inte Denke. Doxan är på g och Eric har a'et fullt, så det är bara att hålla ut men visst längtar man!
 
Whait for it...

Så här ligger vi till. Peter på Uret.se är i startblocken. Jag är redo. Det enda som hänger i luften är tre inbetalningar. Säkert hos mig imorgon.
Ni som är med på Doxan vet vad som väntar. Jag kommer maila ut deltagarlistan i dagarna och då går själva administrations kommunikationen över på mail.
Men det är roligt med ivriga deltagare. Äntligen något som ersätter tron på tomten :D
Återkommer mina vänner.
 
Topp