Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Loppis i Örebro?

Diskussion i 'Vintage' startad av Stroboman, 26 juni 2016.

1. Stroboman
    Trådstartare

Stroboman Borgare

Från:
    Medelpad
    Jag och frugan ska till Örebro nu i nästa vecka. Det enda stället jag känner till är Erikshjälpen, men det måste ju finnas fler ställen?!
    Och, ja, jo jag vet att ni KS:are där dammsuger dessa på alla vintageur, men jag är körd på gammalt porslin och 50-tals prylar i allmänhet!

2. Macklin

Macklin Stadsbo

Besökte Örebro för någon månad sen och gick på en loppis en bit utanför stan i Lindbacka, en gammal fabrikslokal beläget vackert vid Svartån. Mest gammalt skräp förstås men det fanns några klockor. De kanske har fått in mer sen jag var där. Billigt var det men inget var prissatt så man fick fråga och kanske pruta lite.

3. Stroboman
    Trådstartare

Stroboman Borgare

Från:
    Medelpad
    Tack för tipset! Vi är på väg till Lindbacka nu!:)