• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Loppis! Prisbump

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Städade ur klocklådan (byrån) och tänker att det möjligtvis finns någon här som kan tänkas vara intresserad av att fynda något av följande ur. Samtliga klockor är i kosmetiskt gott skick men med okänd servicehistorik, de är ej heller tryck -eller gångtestade. Därför säljs klockorna i befintligt skick utan boxar eller andra tillbehör. Detta återspeglas tydligt i priserna.
Citizen dykaren har jag bytt batterier i för några månader sedan och de digitala funktionerna fungerar men inte de analoga, dvs klockan behöver servas. Alla andra klockor går och är användbara.

1. Golday suisse, ca.36mm case, skruvat baklock, liten spricka på plexi vid kl.10 kommer på fint 19mm AW-strap. Pris 350kr
2. Helt obrandad fiddy, köpt för något år sedan här på KS för 2500kr, jag har aldrig använt den. Går bra och drar upp fint och mjukt. 26mm mellan lugsen och kommer på rejält och fint läder i brun färg som matchar den bruna tavlan. Ar-behandlad safirkristall. Pris 1350kr (SÅLD)
3. Casio g-shock frogman, W.C.C.S edition i mycket fint skick. Alla funktioner 100% det fattas en skruv som endast har en kosmetisk funktion, jag har inte gjort mig besväret att beställa en ny eftersom den inte heller syns när man bär klockan. Pris 750kr
4. Citizen dykare i stål. Se början av annonsen för info om klockan. 500kr

Jag och klockorna finns i huvudstaden och vill du ha klockan skickad, tillkommer kostnad för det. Ingen retur om inte särskild överenskommelse träffats i förväg.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp