• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lordkare

Urkul

Cartier
Har sålt en GS till Kåre, mycket trevlig och smidig affär.
Vi träffades i Västerås, satt länge och pratade om och klämde på flera klockor.
Kåre är en mycket trevlig helyllekille som jag gärna köper/säljer av/till igen.
 

Lillyalla

Breitling
Lordkare...stort tack för okomplicerad, trygg och smidig affär. Köpte en underbar GS som levererades snabbt och uppfyllde med råge beskrivningen.. Har dig i minnet för ev nya affärer. Rekommenderas fullt ut som en riktig Goodguy!!
 

Leif

Cartier
Bara positiva ord om Kåre.
Mycket trevlig och kunnig. Dessutom trevlig att prata med. Har köpt en skx007 av honom och sålt en vacker Longines conquest heritage Limited edition 1954-2014 till honom.
 

robsiv

Breitling
Köpte en Padi F2F av Lordkare. En mycket trevlig pratstund som kunde blivit mycket längre om tid funnits. En supertrevlig gentleman som jag 100% kan rekommendera andra att göra affärer med!

Med vänlig hälsning,
Robsiv
 

Weberg

Audemars
Köpte en Rolex Datejust av Lordkare och fick samtidigt en trevlig fikastund och chans att prata nya och gamla klockor. Mycket trevlig kontakt och samtidigt seriös och kunnig. Rekommenderas varmt!
 

Grovarn

Breitling
Köpte en Tissot Couturier av Lord Kåre. Skickade ett PM och betalade handpenning kort därpå, var och hämtade klockan i mellandagarna och är supernöjd. Grymt trevlig kille, dök upp mitt i maten men fick ändå tillfälle att kika lite på herrns klocksamling. Stort tack för en grym första köpupplevelse på KS! 100% Good guy!
 

Dave021

Breitling
Köpte ett RubberB av Lordkare.
Snabb och hjälpsam vid kontakt. Föredömlig på alla sätt att göra affär med.
Mycket nöjd! Rekommenderas.
 

Svartpepr

Breitling
2-Faktor
Köpte min första automatiska klocka av Lordkare, trevlig affär där allt gick snabbt och smidigt ifrån hans sida. Tack igen för visat tålamod.
Rekomenderas varmt.
 

Bingen73

Breitling
Lordkare...stort tack för okomplicerad, trygg och smidig affär.
Har dig i minnet för ev fler affärer. Rekommenderas en riktig Goodguy!!
 

viwe

Panerai
2-Faktor
Köpte en Longines av @Lordkare . Klockan mottogs f2f och vi hade ett långt härligt klockrelaterat samtal. Seriös och trevlig säljare, absolut en GG i min bok.
 

Kralle

Breitling
Jag köpte ett damur av med @Lordkare som mycket kvickt skickades och kom i fram i ett ypperligt skick. Att tillägga är att jag hade strul med min bank den kvällen affären gjordes upp men säljaren väntade tålmodigt utan att ta andra erbjudanden tills dess (förmiddagen efter) att min bank fungerade igen. Slutsats: Mycket bra man att göra affärer med, rekommenderas!
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Köpte en Seiko SRP777 av @Lordkare. Snabba svar och klockan lämnades till posten inom en timme efter det att affären var klar. Klockan var välpackad och helt enligt beskrivning. Rekommenderas till 100%. Gör gärna affär igen om det skulle bli aktuellt.
 

kamrem

Breitling
Köpte en Amazfit Stratos av Lord Kåre. Han var snabb och trevligt i konversationen. Klockan skickades direkt efter betalningen skett. Paketet landade hos mig dagen efter väldigt välpackad med klockan i nyskick. Rekommenderar Lord Kåre varmt och gör gärna affär med honom igen.
 
Topp