• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Loshin

Loshin

Panerai
Hej.

Har ni gjort en affär med mig tidigare. Lämna gärna ett omdöme här....helst ett positivt sådant:)

Mvh, Jimmy
 

Maro

Audemars
Har gjort affärer med Jimmy och träffat inne i Göteborg! Har bara positiva ord att dela med mig av! -10k värde! 100%
 

Alex!

Omega
Köpte en klocka av Jimmy. 100% nöjd, Jimmy är mkt trevlig och enkel att göra affär med samt att han är väldigt kunnig. Köper gärna nästa klocka av Jimmy!

100% Goodguy.
 

billo

Cartier
Köpte en klocka f2f. Mycket smidig och enkel affär.
Klockan stämde överens med beskrivning i sälj annonsen.

% goodguy
 

Blackmore

Panerai
Sålde en sinn 556i till Jimmy F2F i Göteborg. Hur trevlig som helst. Bra klocksmak också, hans GS SBGX063 är riktigt fin :)

Rak, smidig och snabb kommunikation genom hela processen.

Jag skulle inte tveka en sekund att göra affär med honom igen.

100% bra snubbe. Rekommenderas!
 
Köpte en klocka kring 10k av Jimmy. Bra beskrivning av objektet och snabb på att svara på mail samt att skicka klockan. Väl paketerad var den också. Inget att anmärka på. Mycket smidig affär.
 

Mr Jones

Breitling
Köpte en Sinn av Jimmy. Mycket smidigt och 100 procent seriöst. Beskrivningen matchade klockan fullt ut. Definitivt goodguy!
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Köpte en Ipad av Jimmy (Loshin).
Mycket trevlig dialog rakt igenom, allt var minst lika bra som beskrivet, nästan bättre.
snabb leverans och välpackat. supernöjd. 100% GG for sure.
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Har sålt en Seiko SLA017 till @Loshin och fick en lite billigare klocka i delbyte, mycket smidig affär rakt igenom.
Seriös köpare/säljare och 100 % GG.
 
Topp