Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Louis Erard Heritage

Diskussion i 'Diskussion' startad av maximuspro, 5 oktober 2015.

1. maximuspro
    Trådstartare

maximuspro Stadsbo

Från:
    Partille
    [​IMG]Hej

Någon som känner till detta fabrikat? Sökt här men hittar inget. Såg en annons på blocket och den såg trevlig ut, dressare med chrono.

Senast ändrad: 5 oktober 2015
  2. maximuspro
    Trådstartare

maximuspro Stadsbo

Från:
    Partille
    [​IMG][/URL][/IMG] Trög ja måste vara, kan ju inte bifoga bilder..........suck:arghh::arghh:

3. maximuspro
    Trådstartare

maximuspro Stadsbo

Från:
    Partille
  4. ScubaKing

ScubaKing Biskop

Testade flera på Seravalle Scrivi utanför Milano, jag tyckte dem kändes riktigt billiga för priset. Dem var inte snordyra, 8 lax för en chrono tror jag. Men jag gillade dem inte.

5. Rivalen

Rivalen Friends of KS

Google är din vän. Vill du ha omdömen från ägare så kolla Watchuseek. Jag har varit nära att köpa en för länge sen. Finns mängder med begagnat på ebay.de.

Kvalité kan jag inte bedöma (men de är schweizare och har hållt på sedan 1931) och utseende är en smaksak. Jag tycker de gör en del riktigt snygga.

nissehult gillar detta.
  6. maximuspro
    Trådstartare

maximuspro Stadsbo

Från:
    Partille
    Tack för svaren:)

Mårtenssons ur Brookfield