• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

LS

UncleBear

Panerai
Sålt en klocka till LS där trevlig diskussion fördes innan en snabb betalning.
Kul även med respons under och efter leverans. Uppskattas!
Gör gärna affär igen!
 
  • Like
Reactions: LS

aosehus

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Sålt en sportrolex till LS. Trevlig kommunikation och blixtsnabb betalning. 100% good guy!
 
  • Like
Reactions: LS

huggix

Omega
Köpte en Omega Seamaster av LS för någon vecka sedan. Trevligt bemötande, hjälpsam och en väldigt smidig affär! 100% good guy! :)
 
  • Like
Reactions: LS

E.Z.

Panerai
Köpt ett Everest-strap av LS - bra kommunikation och affär rakt igenom. Goodguy!
 
  • Like
Reactions: LS

VOES

Omega
Sålde en Tudor GMT till LS över en trevlig lunch. Snabb och smidig betalning utan krångel! Helt klart en goodguy jag gärna gör fler affärer med
 
  • Like
Reactions: LS

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Genomfört en fantomsnabb och smidig affär med @LS. Skickade ett PM 16.50 och frågade om han kunde mötas upp om en timme. Jomenvisst, träffades och jag köpte Tudor Gmt av denne trevlige kille. Snabbt, smidigt och helt utan konstigheter. Inga problem att göra affärer med LS :)
 
  • Like
Reactions: LS

Spincini

Rolex
2-Faktor
Sålt Speedy till @LS.
Blixtrande snabb betalning och trevlig kommunikation genom hela affären.
MVG i betyg och 100% goodguy i min värld:)
 
  • Like
Reactions: LS

-RI-

Patek
2-Faktor
Träffat LS f2f för ett byte av klocka, väldigt trevlig och smidig affär från början till slut.
Har bara gott att säga, rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: LS

Mar88tin

Breitling
Köpt en Tudor av LS. Första kontakt togs måndag 16:23 och 18:12 var klockan packad och inlämnad för värdefrakt.
Toppentrevlig, snabb och hjälpsam från början tills klockan satt på min arm onsdag eftermiddag.
100% goodguy i min bok :)
 
  • Like
Reactions: LS

Mich LS

Omega
Köpte sportrolle f2f med LS som är en supertrevlig kille. Väldigt smidig affär och klockan exakt som beskriven. Får alla mina rekommendationer! :)
 
  • Like
Reactions: LS

burner

Panerai
2-Faktor
Köpte vintage speedy av @LS F2F. Trevlig kommunikation och smidig affär rakt genom. En goodguy helt enkelt 👍
 
  • Like
Reactions: LS

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en klocka på distans av @LS bra kommunikation super trevligt & super snabbt. 100% GG rakt igenom.
Rekommenderas varmt!
 
  • Like
Reactions: LS

sirengatto

Panerai
2-Faktor
Har genomfört en bytesaffär på distans med @LS. En angenäm och trevlig erfarenhet. Gott surr och snabbt skickat efter slutgiltig överenskommelse. Utan tvekan en hedersknyffel av högsta rang.
 
Topp