• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

LUCKÖPPNING!! Här visar vi vad som fanns i 2016 års Adventskalender..

lejake

Omega
2-Faktor
IMG_6041.JPG
Ett stort tack till klocksnack och sponsorer för denna julklapp! En Vacheron Constantin-gadget är ju aldrig fel.
Blir till att ha som nyckelring modell grande.
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Då var dagen kommen då det låg ett paket i brevlådan. Äntligen! Slet upp paketet så resten av posten hamnade på gatan.
Väl inne så börjar jag öppna med darrande händer. Fram kommer en plåtask med texten Sinn på locket. Öppnar direkt.
En mycket gedigen penna ifrån Sinn laddad med både bläck och bly :D.
Stort tack till Erikson Urhandel för pennan och till KS för ett alltid lika trevligt forum.
Nu ska jag gå och skriva lite.

Med vänlig hälsning
Nicholas
20161219_124544.jpg
20161219_123436.jpg
 

Sebaden

Omega
2-Faktor
Idag kom mitt paket från adventskalendern, Eriksson urhandel som stod för själva presenten. Någon form av väska eller nåt, är osäker vad den ska användas tlll, omega står det på den iaf
IMG_4445.JPG
IMG_4446.JPG
IMG_4447.JPG
tack så mycket, både till forumledningen och tlll Sundbybergs stolthet
Fin!
Min mormor kallade den modellen av manbag för bögslunga. Men nu är det 2016 och vi har börjat kalla dem för taktiska plånböcker.
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Fin!
Min mormor kallade den modellen av manbag för bögslunga. Men nu är det 2016 och vi har börjat kalla dem för taktiska plånböcker.
Är det en plånbok alltså? Den har bara ett stort fack. Känns sådär att lägga ner korten lösa där i. Sen är den för liten för att få ner telefonen i. Knappt snudosan går ner
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Idag kom mitt paket från adventskalendern, Eriksson urhandel som stod för själva presenten. Någon form av väska eller nåt, är osäker vad den ska användas tlll, omega står det på den iaf
IMG_4445.JPG
IMG_4446.JPG
IMG_4447.JPG
tack så mycket, både till forumledningen och tlll Sundbybergs stolthet
Perfekt till Gtg, där får du plats med klocka och dagen-efter ångest :D
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Idag kom mitt paket från adventskalendern, Eriksson urhandel som stod för själva presenten. Någon form av väska eller nåt, är osäker vad den ska användas tlll, omega står det på den iaf
IMG_4445.JPG
IMG_4446.JPG
IMG_4447.JPG
tack så mycket, både till forumledningen och tlll Sundbybergs stolthet
Jag antar att det är en nyckelplånbok?
Du fäster en/flera nycklar i öglan sedan stoppar du dem i plånboken?
gammal-nyckel-plnbok-med-gamla-tangenter-70606524.jpg
 
Topp