• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

LuckyLuciano

Richie

Audemars
2-Faktor
Sålde en TT Sub till Luciano! Trevlig dialog via PM och SMS, snabb och smidig affär med betalning via swish (sålde på distans,fick pengarna innan klockan skickats)
Absolut inget att klaga på :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Bytt en Panerai 425 mot en Tudor Black Bay + en rättvis summa pengar åt mitt håll.

Allting har gått väldigt smidigt! Plus att Luciano skickade videoklipp på klockan och inte bara bilder.

Gör gärna affärer igen!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Genomfört en lyckad affär med trevlige Lucky, allt som förväntat och inga konstigheter. Mkt smidig affär, gör gärna affär med Lucky igen. GG i min bok :)
 

Uret

Cartier
Är jätte nöjd med hur dealen gick till när jag köpte klocka.
Det var lite problem med logistiken för mig plus mycket jobb vilket Luciano hade full respekt för.
Min klocka skickades och trots att jag lade hela pengen innan så var jag aldrig direkt orolig då allt kändes bra. Gör gärna mer affärer i framtiden
101% GG i min bok!
 
Senast ändrad:
Topp