• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Luminox black OPS 8400

JaTack

Rolex
2-Faktor
Jag vet inte exakt vad denna modellen heter så rätta mig om jag har fel, jag vet bara att det är rätt ovanligt att se dem all black då baksidan i många fall är stålfärgad. Jag tycker helsvart är ballare :)

Har dock inte använt den så mycket då jag har en annan hård beater med bra lyskraft.

Gällande lumen så är den strålande... Det kan räcka med det allra minsta ljus så lyser den hela natten. Min sambo har många gånger klagat på den när vi ska sova. Detta beror på att lumen är byggd på höjden och samlar ljus jäkligt bra.

Jag har inte badat med den och förra ägaren lovade ingen täthet så det vågar inte jag heller göra! Storleken är ca 43mm utan krona, men jag tycker att den bär lite mindre.

Pris: 1200 kr inklusive frakt
Ingen retur så länge den kommer fram i beskrivet skick.
DSC_0102.JPG
DSC_0104.JPG
DSC_0105.JPG
DSC_0106.JPG
 
Topp