Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Luminox - fejk eller inte

Diskussion i 'Diskussion' startad av MrPlow, 1 april 2014.

1. MrPlow
    Trådstartare

MrPlow Präst

Från:
    Roslagen
    China och RobertD gillar detta.
  2. Mangusta

Mangusta Borgare

Lite ot kanske men märket är rätt iaf. ;-) Jag fick en Luminox i present att använda vid träning men har ingen aning om vad märket är för något. Är det en bra klocka eller skräp? Ja, inte att jämföras med Rolex och company förstås men jag menar i sin prisklass. Blev lite nyfiken på märket.

3. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Bra klocka helt klart. Klassiskt beatermärke. Perfekt till träning ju! Kör så det ryker!

Mangusta gillar detta.
  4. Mekmek

Mekmek Friends of KS

Säger bara "special forces" :)

Mangusta gillar detta.
  5. Sundström

Sundström Friends of KS

Jag har precis den här refen, och ja, nu vet jag ju att den är äkta också! :D

Gillar den skarpt! Så mkt special forces är det kanske inte i verkligheten, utan mer i deras reklam, men den funkar till gymmet och när man renoverar på kåken..

Mekmek gillar detta.
  6. Broderjimmy

Broderjimmy Stadsbo

Från:
    Haag, NL
    Jag trodde knappt att det fanns en marknad för fejkade Luminox:ar. Man lär sig något nytt varje dag...

Vonlind, keroro, mega och 2 andra gillar detta.
  7. Mangusta

Mangusta Borgare

Låter lovande! Vet inte om det är samma modell som ovan men den ser likadan ut fast min är vit. Använder amerikanska SF märket irl? Då gillar jag den ännu mer! :D

8. ANkk

ANkk Stadsbo

Från:
    Skåne
    Snyggt med black on black

9. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Mangusta
    Vissa gör det säkert, men inte alla såklart.

10. Emil_G

Emil_G f.k.a hastkista

Sitter väl knappast tritiumtuber i den som är fake, hyfsat enkelt att kolla det.

11. Mangusta

Mangusta Borgare

Jag tänkte om det var något som delades ut till alla soldater men det kanske inte fungerar så.

Mårtenssons ur Brookfield