• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lunch, fredag

Ernesto

Patek
2-Faktor
image.jpg
 

M.U

Rolex
Hade varit fruktansvärt kul att se hur ett PM lyckades hamna så fel att det skapades en diskussions-tråd :woot:
 
  • Like
Reactions: Wii

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Och vems lunch ska du ära?
Om det är min så skickar jag ett pm när det är dags. Du behöver inte vara nykter när du gör det. :rolleyes:

Förhoppningsvis är jag nykter när du äter lunch på fredag.. On du inte äter fredagslunchen inom kort. Dricker lite skumpa och jobbar, kan livet bli bättre? Har en CWC G10 på handleden.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Cola light och har en Seiko 5 spacenånting på armen (en sån där med kronan kl. 12)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Var det du som hade en hög med stugor på landet (minns antagligen fel, skyller på åldern) och så ligger du i en minibuss?????

Ditt minne är inte allt för dåligt, även om det sviker liiite. Vi har två sommarhus i Norrland, det är på landet. Mamma köpte en minibuss för att få plats med tjocka släkten som flyger över Stilla Havet och 3G är snabbare utomhus!
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor

Hmmm. är nog för gammal för att förstå. Men om du menar att jag är i Båstad för att beblanda mig med stockholmare (eller dylikt) så är det fel. Min arbetsgivare hyr ett hus av sin)och min) uppdragsgivare (statlig myndighet med ansvar för väg och järnväg, en sammanslagning av Vägverket och Banverket), som vi ibland nyttigar för att jobba och dricka skumpa. Men det kanske är lite stekigt....
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Hmmm. är nog för gammal för att förstå. Men om du menar att jag är i Båstad för att beblanda mig med stockholmare (eller dylikt) så är det fel. Min arbetsgivare hyr ett hus av sin)och min) uppdragsgivare (statlig myndighet med ansvar för väg och järnväg, en sammanslagning av Vägverket och Banverket), som vi ibland nyttigar för att jobba och dricka skumpa. Men det kanske är lite stekigt....

Skumpa i Båstad är lite stekigt
 
Topp