• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lunch GTG...

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Kan inte säga något egentligen eftersom jag endast provat den men den kändes varken tung eller obekväm under lunchen idag i alla fall....
Tror mycket handlar om personal preference. Du trivs ju bra med modernare klockor och jag kan tänka mig att denna inte är värre än tex en sub eller liknande. Kul du gillar den. :)

Köp nu!
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Som sagt, satsa på Jumbon ;) . 7mm tjock, inte mycket till bankrånarklocka där!
image.jpg


_0013163.jpg


_0013162.jpg
 

Lunkan

Cartier
Tack själv för en mycket trevlig lunch!
Jag har haft den i några veckor nu och kan bara säga att jag är mer än nöjd. Den nya 41mm modellen gillar jag inte alls och således fick jag ett sånt där sjukligt köpsug efter just denna klocka. Gentle_Giant har vårdat den mycket väl och skicket är klanderfritt!

Lite sugen, efter att ha sett vaniljglass Instagramfoton, att slänga på ett svart läder som den kan alterneras med.

På frågan om den är värd nudlar, läs vatten och knäckebröd, absolut! Alla dagar i veckan :)

image.jpg
 

JesperO

Rolex
Galet fin, helrätt med blå tavla, svart är väl ok också. Gillar också 15300:an mer, är faktiskt lite sugen på 15450 (37 mm men bara i vit tavla än). Den satt banne mig perfa, men än har jag inte sett någon begagnad.
 
Topp