• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lunch med Spence, you know the rest...

Genta

Cartier
Tog en lunch med Spence på alltid prisvärda Nalen för att vi med gott humör skulle kvista ned till Rob och testa en idé jag hade. Prövade först igenom de nya färgglada DD, men motstod frestelsen - blåtavlade vitguldaren håller jag som min favorit.

Har länge önskat en Datejust med tuxedo-tavlan i kombination med slät ring och tänkte att en jubilé-länk skulle kunna passa till. Slät ring och jubilé är tydligen ovanligt så Rob fick byta mellan klockorna för att få ihop det. Och jag trillade dit. Tavlan fick beställas och idag var det dags att hämta ut uret. Sitter nu mkt nöjd med ett fånigt leende på läpparna. Tack Spence för ditt stöd och tack Rob för utomordentlig service!

rob1.JPG
 

DrDre

Patek
Grattis. Till den kombinationen av Tuxedo dial (som är väldigt snyggt) och slät ring, skulle jag också valt Jubilee länken. Passar väldigt bra.
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Grattis till den fantastiska klockan. Tuxedo tillsammans med roulettedate är snyggt så att det gör ont... :)
 
Topp