• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lunchbärs...och lite klockor

Compiss

Patek
2-Faktor
På söder...

image.jpg
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Ensam klocksnackare vandrar runt i centrum i väntan på flyg hem. Någon som vill sluta upp, Kanske kika in på Rob?
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Ensam klocksnackare vandrar runt i centrum i väntan på flyg hem. Någon som vill sluta upp, Kanske kika in på Rob?


Typical. Jag var inne i stan vid Sergels torg men hon vägrade följa med in till Rob (viktigare att komma och sola). Hade jag sett detta för 20 min sen så hade varit perfekt timing. Nu sitter jag I bilen påväg hem:(

Hoppas du kom till Rob ändå.
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Typical. Jag var inne i stan vid Sergels torg men hon vägrade följa med in till Rob (viktigare att komma och sola). Hade jag sett detta för 20 min sen så hade varit perfekt timing. Nu sitter jag I bilen påväg hem:(

Hoppas du kom till Rob ändå.

Jäkla utur! Har man några timmar till övers är risken stor att man får kika lite iaf:)
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Jäkla utur! Har man några timmar till övers är risken stor att man får kika lite iaf:)


Du förstod att "hon" var frun (jäkla autospell på tabben som stavar som den vill) ;)

Tror du kan spendera en hel del av tiden hos Rob, de är väldigt trevliga där och utbudet gör inte saken sämre ;)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Någon mer som vill mötas upp för en mini gtg hos Rob och kanske en öl efter? PM:a! Nu på eftermiddag inom den närmaste tiden.
 

Galaxy

Rolex
Jag vandrar också runt i huvudstaden. PMa gärna om det blir något efterhäng på Rob ellet dylikt! :)
 
Topp