• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lunchdate för de rike medans pöbeln är på McDonalds!

Josef B

Bestraffaren
Lunchdate för de rika ;)

Uzv9FqU.jpg


Och ett innerligt förakt för de fattige.
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fint, själv fick jag laga köttfärssås och spagetti, alldeles själv... MCDONALDS är rena lyxen (men jag föredrar köttfärssås) ;)

Grymma klockor är det iallafall!!
Mvh
Micke
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Om definitionen av fattig är att man får käka på donken lever vi i en ganska hemsk bubbla i det här landet. Ironi eller inte.
Trevliga klockor i vilket fall.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jag trodde inte det fanns någon som gjorde så mot en klocka men jag har tydligen fel.

Jag kan inte uttala mig om just den där, tycker den ser fin ut för övrigt i caset så det kan mycket väl vara bilden som luras.

Däremot att säga att det ÄR bilden som luras och att det inte finns några ojämna klockor är att vara ignorant. Det finns alldeles för många dåligt polerade och vinda vintage-Rolex. Jag äger bland annat en där det skiljer mellan bandhornen. Sen om det beror på att någon prompt skulle ha bort varje djup repa vid någon service eller om de varlite ojämna från början, eftersom gamla Rollar handpolerades från fabrik, är ju omöjligt att säga.
 
Topp