• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

LunchMiniGTG i Malmö

jabla

Sarlacc
Jag och paradis hade en lunch-GTG innan jag åkte vidare till Malmö Öl och Whiskymässa.
Lite klocksnack och Asiatisk buffé är aldrig fel.

WP_20140328_007.jpg


Tack min vän för lunch och trevligt sällskap.
 

paradis

Audemars
Tack för sällskap jabla , det var trevligt,ock maten ,bästa Rest. Thai / Kina buffe (fd. Golden Days )
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Skylla på paddan i stället för att berätta om allt gott du druckit :D


Har inte druckit en droppe ikväll, blir att vänta tills ikväll istället. Då skall jag både ta mig en kall, och ett par whisky, kommer att vara värd det då det blir att knåpa i trädgården på förmiddagen...
 

jabla

Sarlacc
Har inte druckit en droppe ikväll, blir att vänta tills ikväll istället. Då skall jag både ta mig en kall, och ett par whisky, kommer att vara värd det då det blir att knåpa i trädgården på förmiddagen...
Klart du är värd det glöm bara inte att dela med dig här så vi alla kan höja ribban för vad som är normalt efter en dags trädgårdsarbete. :D
 

Icaras

Rolex
Jag och paradis hade en lunch-GTG innan jag åkte vidare till Malmö Öl och Whiskymässa.
Lite klocksnack och Asiatisk buffé är aldrig fel.

WP_20140328_007.jpg


Tack min vän för lunch och trevligt sällskap.
Ser mycket trevligt ut!
Hur var mässan? :) Funderade på att åka dit men blev en runda på Bergströms/Hukes samt middag istället.
 
Topp