• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lyckad organtransplantation. Sophia Loren (16760 content)

Jens

Greedo
Jag har sett och klämt på klockan i verkligheten och kan gå i god för att det blev ett lyckat byte! Obehagligt bra case dessutom.


J
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Inte dumt alls. De är fina helfräscha med…

Jag visste inte att du låtit den lämna. Men gammal kärlek vettu.. ;)

Jag är ju egentligen ingen förespråkare av att återförenas med gamla flammor, men jag börjar smått inse att jag alltför ofta varit alltför trigger happy när det gällt att flippa. Jag har därför börjat scouta upp och köpa tillbaka vissa klockor jag verkligen ångrat att jag släppt...

To be continued... ;)
 

_jonte

Patek
Jag är ju egentligen ingen förespråkare av att återförenas med gamla flammor, men jag börjar smått inse att jag alltför ofta varit alltför trigger happy när det gällt att flippa. Jag har därför börjat scouta upp och köpa tillbaka vissa klockor jag verkligen ångrat att jag släppt...

To be continued... ;)
Denna sitter säkert här... :)
3e8eqe2a.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja skicket är super på den. Länken har vart en sväng i Hong Kong så den är också finfin nu.

Han fick till det alltså? Härligt! Fast lite synd på den egentligen, ett sånt bilhandlarstretch som den hade är inget man skojar bort... ;)
 

_jonte

Patek
Han fick till det alltså? Härligt! Fast lite synd på den egentligen, ett sånt bilhandlarstretch som den hade är inget man skojar bort... ;)
Hehe ja det var rejält med stretch där.. manligt! Men jag fegade ur och fixade till den. Blev riktigt bra faktiskt, allt perfekt rakt och lagom tight. Blev också ganska mycket kortare så fick köpa till några länkbitar.. :)
 
Topp