• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lyckat med Rubber på Seadweller!

john b

Rolex
Tycker jag iaf!

Jag har länge velat prova ett Rubber B. Fast motvilligt då jag också samtidigt har tyckt att Rolex skall vara på länk. Men nu kastade jag mig i djupa änden.


rubberbupload.jpg~original



Blev skitnöjd. Gummit är kurverat bra till handleden (Tänk motsatsen till okokt Seiko-gummi) och sitter gött bra mot boetten. Riktigt bekvämt och snyggt

Min klockointresserade sambo Lisa uttryckte det rätt bra när hon såg kombon.

-Ser bra ut, liknar en Rolex lite grann men sportig och snygg.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klockren kombo! Kan man få på spännet som sitter på länken, eller är det två olika sorters rubber b?
Och grattis till nya klockan förresten.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har ett svart till min Exp II:a. Har haft det snart 1 år utan att testa på klockan:-/
Det är riktigt snyggt!!
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Tycker jag iaf!

Jag har länge velat prova ett Rubber B. Fast motvilligt då jag också samtidigt har tyckt att Rolex skall vara på länk. Men nu kastade jag mig i djupa änden.


rubberbupload.jpg~original



Blev skitnöjd. Gummit är kurverat bra till handleden (Tänk motsatsen till okokt Seiko-gummi) och sitter gött bra mot boetten. Riktigt bekvämt och snyggt

Min klockointresserade sambo Lisa uttryckte det rätt bra när hon såg kombon.

-Ser bra ut, liknar en Rolex lite grann men sportig och snygg.

Ser bra ut. Jag ser gärna fler bilder :)
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Tycker jag iaf!

Jag har länge velat prova ett Rubber B. Fast motvilligt då jag också samtidigt har tyckt att Rolex skall vara på länk. Men nu kastade jag mig i djupa änden.


rubberbupload.jpg~original



Blev skitnöjd. Gummit är kurverat bra till handleden (Tänk motsatsen till okokt Seiko-gummi) och sitter gött bra mot boetten. Riktigt bekvämt och snyggt

Min klockointresserade sambo Lisa uttryckte det rätt bra när hon såg kombon.

-Ser bra ut, liknar en Rolex lite grann men sportig och snygg.

Toksnyggt! Ända gummit som funkar! Love it! :)
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpte du det från Rubber B:s hemsida eller privat? Hade ju inte varit fel att få ett extra lås :)
Puh, lång historia :). Köpte ett Rubber B med Rolex lås av Gripenbro för att ha på DJ jag hade då. Tyckte inte funka, sålde tillbaka till Gripenbro. Köper en GMT av Gripenbro och VIPS! sitter (ev samma) Rubber B med Rolex lås på den när jag får den :D. Finns ju Rubber B och X, var man köper dom med påmonterat Rolexlås vet jag inte. Kanske på deras hemsida.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Snyggt! Fast det där ser alltid bra ut på bild o andra sidan.;)
Mer bilder o gärna när du bär klockan :)
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Ser grymt ut! Sitter just nu och försöker kränga av länken på min PO för att få på gummi, verkar vara dax för nytt bandstiftsverktyg:p

Bjud på fler bilder!:)
 
Topp