• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lüm-Tec SCB3 har landat

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

nydde

Omega
Nu har jag lite mer kött på benen efter nästan två veckors bärande. Hade två frågetecken innan
jag fick hem klockan och det var angående storleken och om den skulle vara för lik min andra klocka
i combat serien, en B16 som jag tycker är väldigt lagom i storleken.

Blev glatt överraskad angående båda orosmomenten. Och överlag har den varit överförväntan vilket
inte alltid är fallet :)

Har börjat samla lite data hur den håller tiden över dygnet samt hur lång tid den överlever på en full
uppdragning. Men kommer återkomma till det när jag använt klockan lite mer.

Så utan att tjata mer så kommer en bild, kommer fylla på mer den närmsta tiden men det är ju så fint väder
så jag har varit lite lat.

14634011853_b69b201b52_h.jpg
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Gillar kombon av klockan och bandet, var det bandet som ingick vid köp? Också nyfiken på storleken... :)
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Helrätt kombo med svart och orange.
Vad har du för mått på denna?
Och bjud nu på fler bilder! :)
 

nydde

Omega
45mm utan krona. Nej det här bandet är faktiskt från än Suunto Core av alla klockor och har inte varit använt på
hela tiden jag haft den..4år. Men nu fick jag äntligen användning för det. Passar fint på semestern. Boet är i titan
och inte riktigt så mörkt som det ser ut på bilden. Ska försöka fylla på med lite mer bilder eftersom.

Kul att ni gilla den!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp