Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Märkessolglasögon på nätet

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Fredde76, 20 december 2015.

1. Fredde76
    Trådstartare

Fredde76 Stadsbo

Från:
    Skåne
    Är sugen på att köpa ett par Tom Ford Snowdon solglasögon. Någon som har erfarenhet av att köpa solglasögon på nätet? Smartbuyglasses har ju mycket bra priser och verkar legit. Lite för bra kanske? Nån som handlat från dom och kan bekräfta äktheten?
    Tips mottages varmt :)

2. virrooo

virrooo Biskop

Är det för bra för att vara sant...
    Smartbuyglasses fabricerar sina omdömen, om du börjar läsa igenom dessa så märker du att de är väldigt snarlika och vissa återkommer exakt likadant flera gånger.

Fredde76 gillar detta.
  3. Pojken från Götet

Pojken från Götet Bonde

Jag köpte ett par Tom Ford solglasögon därifrån förra året. Det var inga problem alls. Snabb leverans och allt var legit. Så ser inte några problem med sidan faktiskt :)

wojtecki och Fredde76 gillar detta.
  4. saittam86

saittam86 Bonde

Från:
    Stockholm
    Köpte ett par Persol därifrån i våras. Snabb leverans och inga som helst problem i övrigt heller! :)

wojtecki och Fredde76 gillar detta.
  5. Aelgen

Aelgen Bonde

Jag köpte ett par RayBan därifrån förra sommaren utan problem, ca 1000 kr billigare än i butik i Sverige så jag är nöjd. Beställde ett par D&G någon månad senare men dessa mailade de 2 veckor senare var slut i lager så fick tillbaka pengarna även om det tog nästan 2 veckor. Så gick 1 månad från beställning tills jag fått mina pengar tillbaka, lite i längsta laget men de svarade iallafall på mail under tiden.
    Så kort och gott: jag kommer nog handla från dem igen.

Fredde76 gillar detta.
  6. virrooo

virrooo Biskop

Det verkar visst som jag har tokfel när jag läser vad ni andra skrivit! Jag fick dåliga vibbar bara, dels av priset och dels av deras väldigt homogena omdömen! Sorry om jag missledde TS!

7. wojtecki

wojtecki Borgare

Har också handlat där och det gick väldig smidigt.

8. Aelgen

Aelgen Bonde

Jag var själv precis lika skeptisk av just ovannämnda anledning, det finns liiite för många positiva omdömen... Men jag chansade ändå och blev som sagt nöjd, men förhåller mig fortfarande lite skeptisk till äktheten bland vissa av omdömena.

9. WHU

WHU Friends of KS

Från:
    Green Street
    Är ni helt hundra på att det är äkta vara?

10. Niklas

Niklas Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Såg annars att Synsam just nu har en kampanj med 400:- rabatt på alla Ray-Ban:
    https://www.synsam.se/jul-ray-ban

Gäller både på nätet (fri frakt) och i affär om man vill prova först.

11. Fredde76
    Trådstartare

Fredde76 Stadsbo

Från:
    Skåne
    Har även hittat de solglasögon jag vill ha på UnitedShades.com. Verkar vara ett pålitligt ställe om man tittar på företagsinformationen men vad vet jag. Känns lite som ett lotteri om man får äkta eller fake hemskickat till sig.

12. Andersml

Andersml Präst

Både jag och kollegor har köpt på Smartbuyglasses utan några problem!

13. Aelgen

Aelgen Bonde

Ja.

14. WHU

WHU Friends of KS

Från:
    Green Street
    Ok, så bra.
    En kompis beställde ett par Ray-Ban därifrån, han fick glasögon, fodral, rengöringsvätska och en putsduk som det stod Smartbuyglasses på.
    Ingen inplastad putsduk med Ray-Ban loggan på alltså.....
    Känns sådär, om du frågar mig.

Donkii gillar detta.
  15. Psykel

Psykel Präst

Från:
    Sollentuna
    Jag köpte mina Wayfarers på lenson.com för några hundringar billigare än Synsams reapris, tror att det var runt 700-800 jag betalade med en 100kr rabattkod. Bra sida om man vill handla inom Sverige.

Niklas gillar detta.
  16. Torsten

Torsten Syltan

Från:
    Orten
    Är de AD för sina märken eller handlar det om förhatlig "gråimport"?

Verkar vara "gråimport" såg jag nu på deras hemsida. Usch! :D