• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Märklig Rolex-annons?

helu

Breitling
Är sugen på en Submariner från tidigt 2000-tal (väljer mellan 14060m och 16610) och snubblade över den här annonsen och fattar inget. Kan det verkligen vara en 16610LN om den är från 2001? Eller är det bara en miss? Har för mig att Rolex producerade 16610LN rätt många år senare.

Tankar? Råd?
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Är sugen på en Submariner från tidigt 2000-tal (väljer mellan 14060m och 16610) och snubblade över den här annonsen och fattar inget. Kan det verkligen vara en 16610LN om den är från 2001? Eller är det bara en miss? Har för mig att Rolex producerade 16610LN rätt många år senare.

Tankar? Råd?
Har ringt på ett antal klockor (16610) som NT Watches säljer men av någon märklig anledning är de ALLTID sålda när jag pratar med dem, så även den klocka du länkar till. De lovar mig varje gång att det "snart ska komma in en ny" men hittills har det inte hänt...
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har ringt på ett antal klockor (16610) som NT Watches säljer men av någon märklig anledning är de ALLTID sålda när jag pratar med dem, så även den klocka du länkar till. De lovar mig varje gång att det "snart ska komma in en ny" men hittills har det inte hänt...
Klassiskt, det är därför C24 har massa annonser ute med världens bästa pris.
 

karloscar

Cartier
2-Faktor
Jag hämtade min nya 116610 hos NT Watches igår. Han sa att han hade sålt 5 klockor bara igår.
Sant eller inte, men det kan ju vara så att han helt enkelt omgående säljer vad han får in och inte behöver jaga kunder. Men visst borde uppdateringen på C24 vara bättre ändå.
Jag är åtminstone nöjd med bemötandet och servicen jag fick.
 

taner

Breitling
Har ringt på ett antal klockor (16610) som NT Watches säljer men av någon märklig anledning är de ALLTID sålda när jag pratar med dem, så även den klocka du länkar till. De lovar mig varje gång att det "snart ska komma in en ny" men hittills har det inte hänt...
Hej

Det var tråkigt, att dem klockorna du är intresserad av ä alltid redan sålda
På chrono24 är dem alltid uppdaterad antingen ä dem available eller reserved
OBS! reserved=såld
Vi får minst 3 gånger i månaden ny leverans av nya o begagnade klockor, men vi kan aldrig lova att just den modellen kommer den du vill ha!
Kontakta gärna Taner en gång till så han får hjälpa dig med ditt ärende.
Mvh
Ntwatches:)
 

taner

Breitling
Jag hämtade min nya 116610 hos NT Watches igår. Han sa att han hade sålt 5 klockor bara igår.
Sant eller inte, men det kan ju vara så att han helt enkelt omgående säljer vad han får in och inte behöver jaga kunder. Men visst borde uppdateringen på C24 vara bättre ändå.
Jag är åtminstone nöjd med bemötandet och servicen jag fick.

Tack för det!
Taner /Ntwatches gör så gott som möjligt
Välkommen Åter

Mvh
Ntwatches
 

poormans

Rolex
misstänker att om man betalar för annonsen så kanske man låter den ligga mer som reklam och särskilt om man ofta får nya liknande klockor
 

taner

Breitling
Vi sälja klockorna väldigt fort…
Vi skriver idag imorgon ä dem sålda. Vi sälja mellan 80-110 klockor
Ntwatches är ursprungligen ett Företag från Tyskland , där har vi också goda referenser (kan läsas på Uhrenforum)
Vi sälja inom hela Europa inte endast i Sverige , därför ber vi om hänsyn om vi kan inte komma ihåg alla som ringer
Det är alltid bättre att ringer själva o påminna Taner en gång till om den Klockan som ni vill ha, annars är det lätt att glömma det ä 100 tals kunder som ringer o maila dagligen
Vi gör så gott som möjligt, vi försöker allt att kunden blir nöjd
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Hej

Det var tråkigt, att dem klockorna du är intresserad av ä alltid redan sålda
På chrono24 är dem alltid uppdaterad antingen ä dem available eller reserved
OBS! reserved=såld
Vi får minst 3 gånger i månaden ny leverans av nya o begagnade klockor, men vi kan aldrig lova att just den modellen kommer den du vill ha!
Kontakta gärna Taner en gång till så han får hjälpa dig med ditt ärende.
Mvh
Ntwatches:)
Det där stämmer inte. Två gånger har jag ringt på en klocka som varit "available" och båda gångerna har de varit sålda. Dessutom har ni lovat att ringa så fort ni får in en och sagt att jag står först i kön. Trots det har ni ännu inte ringt... Det blir nog tyvärr inte något köp från er. Varken från mig eller från mina letande vänner, för jag tänker inte rekommendera er. Synd.
 

helu

Breitling
Det där stämmer inte. Två gånger har jag ringt på en klocka som varit "available" och båda gångerna har de varit sålda. Dessutom har ni lovat att ringa så fort ni får in en och sagt att jag står först i kön. Trots det har ni ännu inte ringt... Det blir nog tyvärr inte något köp från er. Varken från mig eller från mina letande vänner, för jag tänker inte rekommendera er. Synd.
Jag tänkte lite samma sak eftersom jag hörde av mig angående en klocka som varken var reserverad eller såld men ändå inte tillgänglig. Anyways - jag kommer inte handla något från Ntwatches och det är väl högst osannolikt att jag skulle rekommendera någon annan att göra det heller.
 

taner

Breitling
Det där stämmer inte. Två gånger har jag ringt på en klocka som varit "available" och båda gångerna har de varit sålda. Dessutom har ni lovat att ringa så fort ni får in en och sagt att jag står först i kön. Trots det har ni ännu inte ringt... Det blir nog tyvärr inte något köp från er. Varken från mig eller från mina letande vänner, för jag tänker inte rekommendera er. Synd.

Ja det var synd!
Men jag vet exakt hur jag prata med mina kunder, kan inte sälja en klocka till dig som är redan såld
Säger EXAKT alltid till mina kunder så här : ring mig gärna en gång till den dagen när jag vet att vi får en ny leverans , annars glömmer jag kanske…..det säger jag alla
Finns minst 100-tals människor här i forumet som kan bevisa att jag säger alltid samma sak till alla . Dem ä välkommen att skriver här också
Varför skulle vi säga något helt annat till dig.
 

taner

Breitling
  1. Det kom precis en förfrågan , svara alltid så här
    det gäller alla!




    Tjena,
    Kan du fixa 116710BLNR (Batman)?
    Isf vilket pris?


    13 minuter sedan
    Citera


  2. tanerTorpare
    Inlägg:
    27
    Nytt
    Absolut
    Lördag får vi in 2 helt nya och 2 begagnade , hör av dig lördag till oss Taner 0725316252
    Ha just nu en diskussion pga detta Var god o kontakta oss på lördag , ligger ca 78tkr (nya), begagnade vet inte en , det beror på euro kursen
 
Senast ändrad:

galácticon

Patek
2-Faktor
Ja det var synd!
Men jag vet exakt hur jag prata med mina kunder, kan inte sälja en klocka till dig som är redan såld
Säger EXAKT alltid till mina kunder så här : ring mig gärna en gång till den dagen när jag vet att vi får en ny leverans , annars glömmer jag kanske…..det säger jag alla
Finns minst 100-tals människor här i forumet som kan bevisa att jag säger alltid samma sak till alla . Dem ä välkommen att skriver här också
Varför skulle vi säga något helt annat till dig.
Okej, då skriver jag ett PM till dig så är det upp till bevis.
 

taner

Breitling
  1. Hej,

    Jag är ute efter en 16610 i bra skick för runt 45k - vad har du?

    //rasmus

    galácticon, 13 minuter sedan
    Citera


  2. tanerTorpare
    Inlägg:
    27
    Nytt
    Hej Rasmus,

    just nu ha jag ingen i handen
    men min leverantör ha en 16610 från 1998 , han erbjud den till mig idag, men vet inte ennu kan svara imorgon kväll
    Men jag lovar inget just nu, vet inte om det blir något , ring mig på lördag 0725316252
    Om jag ha den i handen sälja jag den gärna till dig för 42tkr isf DRÖMPRIS ;)
 
Topp