Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Målarn, slå sönder spargrisen nu...

Diskussion i 'Diskussion' startad av Ricrob, 10 oktober 2012.

1. Ricrob
    Trådstartare

Ricrob Friherre

2. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Joo jag vet broder Ricrob :) !! Har sett den och FYFAN vad FET den är, men ingen cert och ändå så hög prislapp?? Då köper jag hellre en lätt beggad 116718 fullset..
    Hade tänkt dra förbi Rob E under lördagen och klämma lite på en 116718 som Herr Spencer nu rekommenderade :D !!

Men än har jag inte bestämt mig!!

3. Gavve

Gavve Greven

4. Ricrob
    Trådstartare

Ricrob Friherre

Den är så FET! Skulle haft stavindex bara, blir så grötigt med romare.. har för mig att Mannerström sportade en sådan eller snarlik i Sveriges mästerkock..?

5. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Vah, fan va den va TUNG??? 250gr++ en riktig tjockis juh, nu snackar vi Bra vikt på klocka :D !!
    Men det står ju Breitling på den?? På min måste det stå Rolex :lol:

Sjukt Fin är den iaf ;) !!

6. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Finns ju denna.. Han vill ha min 116613 för 70tkr och 30tkr till från mig.. Låter bra?? :?:

7. Gavve

Gavve Greven

Länk?

8. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Oj :oops: glömde visst länken, Sorry!!
    http://www.blocket.se/goteborg/Rolex_Ya ... ?ca=11&w=3

9. David

David Bödeln

Låter dåligt tycker jag, du får bättre pris från DavidSW med pengar över för en USA-resa.

10. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Är det så?? Googlade på DavidSW och på hans sida finns bara 2st Rolex till salu.. Kanske hittade fel..

11. Gavve

Gavve Greven

Dålig uppfattning om priset men känns väl som en fair deal, du får väl mer i inbyte än du cashade för 116613?

12. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Aah, får väl 1000kr mer haha :)

13. Maila DavidSW och säg vad du är intresserad av, han brukar kunna fixa fram det mesta!

14. David

David Bödeln

Har kikat runt lite, uppenbarligen var det ett tag sen jag letade modern-Rolex. Grå-priserna har gått upp. Tror dock fortfarande du kan göra något bättre än blocket. Som masterkiller säger, dra iväg ett mail till DSW.

Mårtenssons ur Brookfield