• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Målarns fredag...

Målarn

The Steak
Inget speciellt med denna fredag men fotade lite mer hahah :lol:

Jaja...

Börjar med en "Jävla Snickare" bild........
20130215_163756_zps0c5b32a4.jpg


Det här bygget gillar jag!!! T.o.m guldhandtag hahah :mrgreen:
20130215_163736_zpsfba189ec.jpg


Jahaja, här orkar vi Inte städa efter sig på en fredag??
20130215_163718_zps89544f10.jpg


Lite closeups :mrgreen:
20130215_163336_zps811555fa.jpg

20130215_163222_zps59fff9ce.jpg

20130215_163229_zps083d4a93.jpg

20130215_163239_zps870fae41.jpg

20130215_163149_zps81e758ec.jpg

20130215_163206_zps71f972c4.jpg


Här kan ni se att det verkligen är en GRÖN tavla jag har :mrgreen:
20130215_162634_zpsd9148248.jpg


JAG DRAR HEM !!!!
20130215_163606_zps8ed3fe5b.jpg



Ha en Trevlig Helg!!!
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Hehe stiligt!

Jag kräver att du vid tillfälle målar en kuk på väggen och dokumenterar det!

[video]http://www.youtube.com/watch?v=So7vij-UbkU[/video]

Kan vara tv-historiens bästa scen. :lol:
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Haha.

Har en rolig grej som jag kommer att tänka på.

För några år sedan gipsade två killar jag känner ett nybygge. Det fanns lite tid över, så det målades kukar och skrevs diverse andra ord ÖVERALLT, som en liten hälsning till målarn (som de känner). Målarn kom och körde några vändor vitt och allt försvann. Men kort därefter började det blöda igenom och allt kom fram igen. Den spritbaserade pennan blödde igenom. De skämdes... :lol:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har hört värre.
Jag vill inte gå in på detaljer, men "ryktet" involverar en stor tunnel med mycket trafik, samt några tvättare som glömde tvätta "hela väggen" och istället råkade "tvätta fram" och lämna en 10 meter lång fallos. Ett antal samtal senare från bilister, så var "hela väggen" ren. :D
 

Målarn

The Steak
Fryken skrev:
Hehe stiligt!

Jag kräver att du vid tillfälle målar en kuk på väggen och dokumenterar det!

[video]http://www.youtube.com/watch?v=So7vij-UbkU[/video]

Kan vara tv-historiens bästa scen. :lol:

Hahah kan nog fixas imorrn, ska ändå jobba :D

JakobZ skrev:
Hahah! Grym läsning!! Känns som en härlig fredag, men inget kaffe? :mrgreen:

Tackar Jakob !!! Härlig och härlig, kaosbygge enligt mig :D!! Neej inge kaffe för mig, smakat kaffe EN gång och det räckte för mig....

Fifflio skrev:
Härliga bilder som alltid Målarn ! :D !

Tackar Fifflio ;) mer kommer när jag väl har "tid" haha

Rber skrev:
Haha.

Har en rolig grej som jag kommer att tänka på.

För några år sedan gipsade två killar jag känner ett nybygge. Det fanns lite tid över, så det målades kukar och skrevs diverse andra ord ÖVERALLT, som en liten hälsning till målarn (som de känner). Målarn kom och körde några vändor vitt och allt försvann. Men kort därefter började det blöda igenom och allt kom fram igen. Den spritbaserade pennan blödde igenom. De skämdes... :lol:

Hahah det är den, vanlig väggfärg släpper igenom alla spritpennor osv... Måste ha våtrumsfärg/oljefärg eller spray för att få täckning på spritpennors verk :D
Jag HATAR när massa gubbar går runt på bygget och ritar sina kalkyler på väggarna med sina sprintpennor eller kulspetspennor :evil:

Camo00 skrev:
Haha, så skön tråd!! :)

Tackar :D kul att jag kan leverera bilder iaf haha!

yonsson skrev:
Jag har hört värre.
Jag vill inte gå in på detaljer, men "ryktet" involverar en stor tunnel med mycket trafik, samt några tvättare som glömde tvätta "hela väggen" och istället råkade "tvätta fram" och lämna en 10 meter lång fallos. Ett antal samtal senare från bilister, så var "hela väggen" ren. :D

Hahaha :lol:
 
C

Crowolf

Guest
Målarn skrev:
Inget speciellt med denna fredag men fotade lite mer hahah :lol:

Jaja...

Börjar med en "Jävla Snickare" bild........
20130215_163756_zps0c5b32a4.jpg


Jaha jah! Typiskt 'kladdrare' att fejka en sån här bild. Har sett det förr.....hmm.....väldigt vanligt faktiskt.:D

/pope the carpenter
 

Målarn

The Steak
theargonaut skrev:
Bra mobil med kamera och dyr klocka, men fixa i ordning min lya nu ;)

Mobilen är jag jävligt nöjd med :D + klockan!! Hahah stor lya du har på 1200kvm :lol:

Crowolf skrev:
Målarn skrev:
Inget speciellt med denna fredag men fotade lite mer hahah :lol:

Jaja...

Börjar med en "Jävla Snickare" bild........


Jaha jah! Typiskt 'kladdrare' att fejka en sån här bild. Har sett det förr.....hmm.....väldigt vanligt faktiskt.:D

/pope the carpenter

Hahaha inge Fake här nej!! Det där är på riktigt :lol: damn Carpenters!!!

Ninen79 skrev:
Kul att du använder klockan i ditt jobb och inte behandlar den med silkeshandskar :D

Köpte den för att den ska användas, jobbar 7dar i veckan så skulle ej ens hinna se klockan då om den ej följde med till bygget :D
 

Målarn

The Steak
RicVin skrev:
Ninen79 skrev:
Kul att du använder klockan i ditt jobb och inte behandlar den med silkeshandskar :D
Kul eller på gränsen till sjukt? Jaa jag vet fan inte.. ;)

Kul eller sjukt :D Finns ju dagar jag lämnar klockan hemma, om vi ska sprutmåla brandskador osv, då ser man ut såhär hela dagen så klockan ser man knappt då :D
IMG_1943.jpg


Fryken skrev:
Jag gillar det. Sliter man sju dagar i veckan är man fanimej värd en guldrolle!!!

Tackar :D !!! På 2veckor har det ramlat in 180timmar........ :|
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Målarn skrev:
RicVin skrev:
Ninen79 skrev:
Kul att du använder klockan i ditt jobb och inte behandlar den med silkeshandskar :D
Kul eller på gränsen till sjukt? Jaa jag vet fan inte.. ;)

Kul eller sjukt :D Finns ju dagar jag lämnar klockan hemma, om vi ska sprutmåla brandskador osv, då ser man ut såhär hela dagen så klockan ser man knappt då :D
IMG_1943.jpg


Fryken skrev:
Jag gillar det. Sliter man sju dagar i veckan är man fanimej värd en guldrolle!!!

Tackar :D !!! På 2veckor har det ramlat in 180timmar........ :|

Haha grym outfit! Ja, 180 timmar på två veckor kanske är lite väl. Själv blir man lynchad så fort man rapporterar en övertidstimme. "Kompa" är dock ok................................................................. för jag behöver ju mer ledigt...
 

paradis

Audemars
Riktigt vackra Bilder på klockan.Jag skulle också arbeta med den,man lever bara en gång.Värsta som kan hända,är lite färg på....ock........!!!!!
 
Topp